وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

غیبت شوان اشتایگر در هفته های ابتدایی بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه تایید کرد که باستین شوان اشتایگر مغز متفکر خط میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به علت آسیب دیدگی زانو قدر به همراهی بایرن در دیدارهای آغازین فصل جدید جدید بوندسلیگا نخواهد بود. همچنین مدیر عامل مونیخی ها می گوید بایرن خرید غیر معقولانه ای نخواهد داشت.

رومنیگه طی مصاحبه ای به صحبت درباره وضعیت تیم پرداخته است. مدیر عامل بایرن مونیخ در ابتدا به تعداد زیاد مصدومین تیم اشاره کرد. طی چند هفته اخیر خاوی مارتینز، رافینیا، ریبری و شواین اشتایگر دچار مصدومیت شده اند و این در حالی است که چیزی تا آغاز فصل جدید بوندسلیگا باقی نمانده.

کارل هاینس رومنیگه به بیلد آلمان گفت: "مربی برای جایگزینی شواین اشتایگر و خاوی مارتینز یک گزینه جالب پیدا کرده است، داوید آلابا. به نظر ایده خوبی است. بهبودی کامل زانوی باسیتن کمی بیش از یک یا دوهفته به طول خواهد انجامید"

"داشتن این تعداد بازیکن نا آماده و مصدوم به دلیل حضور 14 بازیکن اصلی در رقابت های جام جهانی است. بایرن بازیکنان زیادی در تیم های ملی مختلف دارد."

رومنیگه در ادامه صحبت های خود درباره خرید احتمالی باوارایی ها صحبت کرد، خریدی که به نظر می رسد مهدی بن عطیه و یا دیگو گودین باشد:

"این که آیا ما در ادامه فرصت نقل و انتقالات این فصل کاری انجام می دهیم یا خیر به قیمت و کیفیت گزینه هایی که مد نظر داریم بستگی دارد. لوزما به سمت خرید های نجومی و غیر معقولانه نمی رویم."

بایرن با داشتن این تعداد مصدوم باید روز جمعه اولین بازی خود در فصل جدید بوندسلیگا را برگذار کند، رومنیگه درباره آغاز فصل جدید رقابت ها گفت:

"هدف ما این است که هر طور شده از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. هدف خوبی است، می خواهیم تعداد قهرمانی های خود در بوندسلیگا را به عدد 25 برسانیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 22:26 http://bayern.blogsky.com

دنیا شواینی.سرور کروس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد