وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سینان کورت: برای موفقیت به مونیخ آمده ام؛ به توهین ها گوش نمی دهم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سینان کورت بازیکن جدید بایرن مونیخ از باشگاه سابقش انتقاد کرد.


به نقل از گل، سینان کورت 18 ساله پس از کش و قوس های فراوان به بایرن مونیخ پیوست. وینگر جوان و آینده دار مونشن گلادباخ هفته گذشته به بایرن مونیخ و می گوید به انتقادات و مطرح شده از او به خاطر نحوه ترک تیمش توجهی نمی کند.

کورت در مصاحبه با بیلد گفت: "توهین هایی که گلادباخی ها به من می کنند فقط من را قوی تر می کند. هر توهین باعث می شود که به موفقیت های بیشتری در بایرن مونیخ فکر کنم. برخی ها می خواهند نشان دهند که من یک آشوبگر هستم، ولی اینگونه نیست. این ترانسفر برای من جنبه مالی نداشت. من شانس رسیدن به موفقیت در بایرن مونیخ و گلادباخ را مقایسه کردم و سپس من تصمیم گرفتم که بایرن بهترین راه حل برای من است. مطمئن هستم که به تیم اول بایرن مونیخ راه پیدا خواهم کرد، اگر حسی جز این داشتم به این تیم نمی پیوستم. من در مونیخ سرانجام موفق خواهم بود."

کورت پس از جر و بحث های فراوان میان دو باشگاه سرانجام هفته گذشته قراردادی 4 ساله با بایرن مونیخ امضا کرد. بایرن مونیخ برای انتقال این بازیکن آینده دار 2.5 میلیون یورو هزینه کرد. 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
klose11 چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 14:50

به گزارش"ورزش سه"، عصر سه‌شنبه اولین تمرین بایرن مونیخ در هفته جدید برگزار شد. با اینکه حدود 3000 نفر از مشتاقان برای دیدن این تمرین دورتادور زمین اصلی تجمع کرده بودند، گواردیولا ستارگانش را به زمین پشتی فرستاد تا خودشان را گرم کنند. سی دقیقه بعد و در پی سوت‌های ممتد هواداران، بالاخره سرخ‌پوشان در زمین اصلی آفتابی شدند.
ژابی آلونسو ستاره پیشین رئال تنها نیم ساعت در این تمرین حضور داشت و بعد از آن به رختکن رفت.
مهدی بن‌عطیه هم اینطور که پیداست هنوز در تیم جدیدش جا نیفتاده است. او دیروز در گوشه‌ای از زمین تنها نظاره‌گر تمرین هم‌تیمی‌هایش بود.
فرانک ریبری که ظاهرا هنوز مصدومیتش بطور کامل برطرف نشده است، در تمرین دیروز روی زمین افتاد و پزشکان برای مداوا بالای سر او حاضر شدند. آرین روبن و باستین شواین‌اشتایگر هم کلا در این تمرین غایب بودند.

فرید چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 15:36

در آخرین روزهای نقل و انتقالات بایرن فوق العاده بود؛ خرید ژابی آلونسو یک هافبک دفاعی با تجربه و کامل (اگه به کار بایرن نیاد هم باز هم یک پوئن مثبت در جهت تضعیف رقیب دیرینه رئال می تونه باشه)، بن عطیه( کسی که می تونه مدافعینی مثل بواتنگ، دانته و بادشتوبر رو به چالش بکشه) و سینان کورت( کسی که به قطع یقین در سه سال آینده جانشین فرانک ریبری و آرین روبن میشه، و در کنار گوتزه و دیگران یکی از آینده دار ترین ستاره جوان آلمانه). بایرن فقط یک سال بدون رئیس رو تحمل کنه باقیش اوکیه سال بعد اواسط جولای(اوایل تیر ماه) با حکم دادگاه اولی هوینس از زندان آزاد میشه و با اکثریت آرای هیت مدیره به سمت ریاست باشگاه برگزیده میشه.اون موقع در صورت عدم نتیجه گیری گواردیولا یک مربی آینده دار آلمانی مثل توچل یا اسلومکا جایگزین میشه.سپاس.

ممد فشفشه چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 15:38

چرا از روبن خبری نیست تو بازی با شالکه هم نبود معلوم نیست چه بلایی سرش آوردن

mohammad چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 16:11 http://bayern.blogsky.com

خرید این جوانان بااستعداد المانی خیلی به نفع بایرن هست.

امیر چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 18:03 http://fc Bayern.com

به گزارش سایت رسمی بایرن مونیخ، من به عنوان یکی از مدیران سایت رسمی بایرن مونیخ اعلام میکنم از مدیران هم تقاضا میکنم در اخبارشون بزارن ارین روبن مصدوم شد

bayern چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 18:07

اره منم رفتم تو سایت بایرن تو سایت رسمیش دیدم متاسفانه بدبختانه نمیدونم چی بگم ممد فشفشه جان میگی از روبن خبری نیست روبن مصدوم شده

ریبرو چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 18:14

نههههههههههههههههههههههه نهههههههههههههههه به خاک سیاه نشستیم اخه چرا اینجوری شدیم رببری روبن شواینی مارتینز الکانترا کجایین
به داد بایرن برسید هاینکس کجایی هوینس کجایی اخه شما کجایید

Kahn چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 20:02

واااااااااااااااااااااااااااى بدبخت شدیم به خااااااااک سیا نشستیم

viva چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 20:05

بابا الکی شور نندازید
شاه روبن بایرن رو تنها نمیزاره سریع برمیگرده
دعا کنید به جانش که قهرمان تیمه!
شماره ی 10 برازندشه واقعا

ultra چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 20:13

خبر مصدومیت روبن تایید شده نیس خیالتون راحت
سالم باشی قهرمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد