وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها و آلبی‌سلسته پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 4 بر 2 از تیم ملی فوتبال آرژانتین شکست خورد. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را راجع به این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لو : 

چندین اشتباه بزرگ در خط دفاعی مرتکب شدیم که در نهایت مورد مجازات شان هم قرار گرفتیم. بسیاری از بازیکنان هیچ گاه کنار هم بازی نکرده بودند و برای همین باید تا حدی این نتیجه را بپذیریم. طی نیمه اول به خوبی بازی کردیم و چندین شانس گلزنی عالی هم خلق نمودیم، ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. برخی از بازیکنان ما از فرم آرمانی به دورند و تعدادی هم مصدوم هستند. باید این بازی را فراموش کنیم و به آینده بنگریم. فکر می کنم باید چند بازیکن جدید به تیم بیفزاییم، چون امروز مشخص بود که تعدادی از یارانمان، مشکل داشتند. انتظار 6 ماه سخت را می کشم. آماده کردن روحی روانی تیم بعد از چنین توفیق بزرگی، اصلا راحت نیست. بسیاری از بازیکنانمان مصدومیت های کوتاه و بلند داشته اند و از سوی دیگر، الان ما قهرمان جهانیم و همه می خواهند خواهند خود را مقابل مان به رخ بکشند. یکشنبه آغاز دور جدید رقابت های مقدماتی یورو است و باید یتوانیم مقابل اسکاتلند پیروز شویم.

 

ماریو گومز : 

برای من که مدت‌ها از تیم ملی دور بودم، زیبا بود که باردیگر بازی می‌کردم. بازی برای تیم کشورم افتخاری بس بزرگ است که آن را همواره دنبال می‌کنم. به خاطر دوری چند ماهه بسیار با انگیزه بودم اما نمی‌دانم چرا نتوانستم موقعیت‌هایم را به گل تبدیل کنم. شاید اگر آن موقعیت‌ها به گل می‌رسیدند، اکنون نتیجه‌ای غیر از باخت رقم می‌خورد. 

 

لوکاس پودولسکی : 

کاملا مشخص است که همه ما از این شکست ناراحت هستیم. بسیاری از بازیکنان ما مدت زیادی نیست که تمرینات آماده‌سازی امسال خود را شروع کرده‌اند. با این حال می‌خواستیم حتماً برنده بازی شویم که متاسفانه نشد. بازی با اسکاتلند مهم‌تر است که باید برنده شویم. باید روی این مسابقه که در مرحله مقدماتی یورو 2014 است، تمرکز کنیم. 

 

مارکو رویس : 

مشخصاً اتفاق خوبی بود، خصوصا بعد از مدتی طولانی که از تیم دور بودم. اما همانطور که همیشه گفته ام بدون کار تیمی نمی توان چیزی انجام داد. من خیلی تلاش کردم و سعی می کردم ریتم خودم را پیدا کنم و درست بازی کنم. ما مقابل آرژانتین بازی می کردیم و آنها فینالیست جام جهانی بودند. می دانستیم کار سختی در پیش داریم چون ما با هم زیاد بازی نکرده بودیم. ما شانس های خوبی داشتیم ولی از آن ها استفاده نکردیم. آرژانتینی ها در استفاده از موقعیت ها از ما باهوش تر عمل کردند.

 

مارتینو (سرمربی آرژانتین): 

از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. زیرا بازیکنانی را در ترکیب داشتیم که در فضای بازی در رده باشگاهی را نداشتند و کاملا آماده نبودند. آنخل با این بازی خوبش به راحتی نشان داد که جزو 5 مهاجم برتر جهان است.
 

نظرات 5 + ارسال نظر
Kahn پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 14:58

هوووووووو حالا هم چین انخل انخل میکنه انگار مولره حالا صبر کن وضع انخل تو منچستر معلوم میشه تیم سوم المانو بردید جو گیر شدید غیرت داشتی تو فینال می بردی وااااااالا اوزیلم فصل اول عااالی بود رفته رفته به گند کشیده شد مانشافت همیشه هست قدرتمند هم هست .به عنوان تیم سوم بد بازی نکردیم این ارژانتینیا جنبه برد ندارند ههههههههه تو یورو بیا حرف داریم باهات اونم با خودکار مشکی

عشق المان پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 15:43

2005 / المان 2 - 2 ارژانتین
2006 المان ارژانتین رو حذف کرد

2009 / المان 0 - 1 ارژانتین
2010 المان ارژانتین رو با 4 تا حذف کرد

2013 / المان 1 - 3 ارژانتین
2014 / المان از ارژانتین برد و قهرمان شد

این بازی های دوستانه مال ارژانتین جام و قهرمانیهاش مال ما
باید یادشون نره اخرین بازی رسمی که از المان بردن 24 سال پیش بود

هیچکدوم از طرفدارای المان نمیخوان المان بازی دوستانه از ایتالیا ببره بلکه میخوان بازی رسمی از ایتالیا ببره ، اومیدوارم ارژانتینی ها منظورم رو بفهمند

المان بازی دوستانه رو به خیلی ها باخته چون سیاستش اینه مثلا استرالیا
چطور ممکنه المان با یک ترکیب تو جام 4 تا به استرالیا بزنه و تو بازی دوستانه 2 تا بخوره ؟

خلاصه حرفم اخرین بازی های رسمی که المان میبازه 2 سال به 2 ساله
مثلا اخرین بازی رسمی که باخت مقابل ایتالیا بود 2012
قبل از اون اسپانیا بود 2010
و قبل از اون بازم اسپانیا بود 2008

بازیهای دوستانه واسه دیگران جام رو بدید به _ * * * * _

mohammad پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 17:01 http://bayern.blogsky.com

اصلا نتیجه این بازیها برای من هوادار مانشافت مهم نیست چون دوستانه هست. اگر صبر داشته باشیم خواهیم دید که مانشافت دوباره قدرتمند خواهد شد در ضمن لوو را هم واقعا قبول دارم حتی اگر در یورو قهرمان نشیم. فوتبال همینه اصلا زندگی همینه و پستی بلندی زیاد داره.

Mannschaft پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 18:00

همه این حرفها رو بی خیال! برین تو نخ اولین تصویر تیم ملی آلمان با پیراهن 4 ستاره با اون آرم مخصوص قهرمان جان که تا چهار سال دیگه چشم نوازه. البته انشااله 4 سال دیگه هم تمدید میشه.

علی جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 00:55

با درود به شما هم وطنان عزیز . اول از همه این پیروزی رو به آرژانتینی ها تبریک میگم. زیبایی فوتبال به همینه . ولی شخصا معتقدم با اینکه چند تا از بازیکنان آلمان برای اولین بار فیکس بازی میکردند ولی باز هم آلمان بد نبود و خوب بازی میکرد . یقینا اگر گومز کمی بهتر ضربه آخر رو می زد نتیجه بدی برای آرژانتین رقم می خورد . دلیل این حرفم هم این که مثلا اگر تیمی مثل آرژانتین ۴ تا گل بخوره خیلی سخت میتونه به بازی برگرده ولی آلمانها نشون دادند تو این زمینه ها استادند. به هر حال این پیروزی برای آرژانتین افتخار بزرگی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد