وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: به هو شدن در بازی های ملی عادت کرده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گومز، مهاجم تیم ملی آلمان، با توهین آمیز خواندن رفتار هواداران تیم ملی کشورش با خودش، معتقد است که همیشه در زمان کسب نتایج ضعیف، نقش قربانی را ایفا می کند.

گومز که به دلیل مصدومیت رقابت های جام جهانی را از دست داد، در دیدار دوستانه چند روز قبل مقابل آرژانتین، با از دست دادن چند موقعیت خوب، باعث عصبانیت هواداران شد؛ به طوری که او را هو کردند؛ اتفاقی که معتقد است به آن عادت دارد.

او به خبرنگاران گفت:" من به هو شدن عادت دارم و در دیدار مقابل آرژانتین، این موضوع بار دیگر تایید شد. این اتفاق از سال 2008 در حال رخ داده است و تا جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ادامه پیدا کرد. من در یورو 2012 سه گل زدم اما باز هم طوری رفتار می شد که انگار من مسئول شکست مقابل ایتالیا هستم.

اکنون هواداران در هر دیدار ملی من را هو می کنند. بعضی بازیکنان مانند لوکاس پودولسکی همیشه تصویر خوبی در بین هواداران دارند اما من همیشه نقش قربانی را بازی می کنم. من آدم مسئولیت پذیری هستم و همان طور که دوستانه و خانواده ام می دانند، من در هر بازی با تمام وجود بازی می کنم. دیگر به هو شدن عادت کرده ام و نمی دانم چرا. در بایرن هم همین طور بود. من سه ماه نیمکت نشین بودم اما وقتی به زمین رفتم، باز هم هواداران ناراضی بودند. در ایتالیا این طور نیست." 

 

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
بهمن یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 08:47

من واقعا اعتقاد دارم کسی که از گومز بخاطر دوتا موقعیت از دست دادن انتقاد کنه خیلی بیمعرفته

اخه گومز بهترین گلزن بایرن بود و برای تیم ملی هم بازی های خوبی کرده

الان گومز از مصدومیت برگشته و یکم افت براش کاملا طبیعیه

انقدر انتقاد واقعا منصفانه نیس

ali یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 09:35

من مطمئنم گومز به زودی تو تیم ملی آلمان جا می افته

محمد یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 09:41

من شخصا مخالف هو کردن هستم ولی گومز هم نباید خیلی توقع داشته باشه که مورد

تشویق قرار بگیره جون همیشه وقت کافی و حتی بیشتر از کافی بهش داده شده ولی در

جاهای مهم نا امیدمون کرده مثلا یورور 2008، فینال اروپا 2012 تو مونیخ، مخصوصا بازی با

ایتالیا تو یورو 2012

واقعا آدم به عنوان یه هوادار نمی تونه تو بازی های مهم روش حساب باز کنه

sirsir یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 09:55

گومز اصلا مهاجم نیست خدای سوتیه.فیبنال 2012 اینقد توپ از دست داد که رنج هاینکس رو به یاد داد.هاینکس گومز رو سال بعدش ذخیره ماندزوکیچ کرد.بازیکن خوبیه ولی اصلا در حد واندازه بایرن و المان نیست این واسه تیمهای عربی خوبه از 5 فرصت یکیشون رو حتما گل میکنه

MERSAD33 یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 10:39

گومز اگه میخواست خودشو ثابت کنه تا حالا باید ثابت میکرد متاسفانه آلمان با این که تو همه ی پستا حداقل یه بازیکن خوب داره تو قسمت نوک حمله یه مهاجم خوب که تسلط کامل به توپ داشته باشه و قدرت دریبل زنی تقریبا خوبی داشته باشه نداره. کلوزه هم حتی این قابلیت رو نداشت و فقط گل زن بود اما این گومز قدرت گلرنی هم نداره.
مربی نیستم اما اگه رویس بخواد نوک بازی کنه با وجود اینکه بال های خوبی داریم مثل شورله و مولر و گوتزه میتونه مشکل آلمانو حل کنه
ای کاش لواندوفسکی آلمانی بود

نوید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 11:33

آقای گومز شما خوب.ولی بازی با ایتالیا ساکن بازی کردی و یک موقعیت گلزنی رو از دست دادی.مرد حسابی شما بازی با ارژانتین سه موقعیت صددر صد رو خراب کردی ..این چیز هاست که باعث ناراحتی میشه.کاش میشد این مطالب رو آلمان ها می خواندند.شما مهاجم شش دانگ نیستی.شورله و رویس بهتر میتونند در نوک بازی کنند.المان باید روی مکس کروزه و کوین فولاند سرمایه گذاری کنه.پر کردن جای میروی عزیز سخته.

فرید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 12:09

در اینکه گومز بازیکنی کاملیه به عنوان یک مهاجم کلاسیک بحثی نیست، قدرت سرزنی بالا، قابلیت شوتزنی با هردو پا و سرعت خوب با استارت های قوی؛ اما این شاید از بدشانسی گومز باشه که چند دهه دیر وارد فوتبال شده الان وظیفه یک فوروارد بیشتر و حوزه اش گسترده ترشده. در ضمن گومز بازیکنیه که خیلی متکی به اعتماد نفسه، موقعی که شرایط براش مهیا باشه یکی از بهترین بازیکن هاست.

mohammad یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 14:05 http://bayern.blogsky.com

گومز بازیکن عالی و خیلی خوبی نیست اما بدم نیست و اگر باز هم بازی کنه میتونه دوباره به روزهای خوبش برگرده اما بگم که نباید توقع داشته باشیم که مثلا در حد سوارز باشه

هیملر یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 14:23

گومز بازیکن معمولیه.یعنی در مقایسه با شورله مولر گوتزه خیلی ضعیف عمل می کنه باید روش جداگانه کار بشه.المان تو دو قسمت ضعف داره.1-دفاع چپ که الانم راستشم خراب شده.2-مهاجم نوک(حتی کلوزه هم قدرت دریبل زنی نداشت فقط گل می زد).گومز حالا حالا ها کار داره تا بتونه هماهنگ بشه.مانشافت همیشه باید پیشرفت کنه.امروز بهتراز دیروز.

Ariya 1900 یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 16:01

دوستان مطمئنن هر بازیکنی تو این شرایط قرار میگیره و موقعیتهای صدرصد رو خراب میکنه..

ولی خب چون کسی انتظار نداشت گومزی که خط خورده بود و سنشم رفته بود بالا دوباره

دعوت بشه به تیم ملی،با ورود دوبارشم در اولین بازی که مهم و حیثیتی هم بود ... چرا؟

چون آرژانتین رو برده بودیم تو فینال و میخواستیم دوباره نشون بدیم قدرت خودمون رو بهشون

گومز هم اومدو 3 موقعیت صدرصد رو خراب کرد... در مقابل اونا همه توپاشون گل شد..

پس همه آلمانیا

کلی دلخور شدند از این بازیکن و باخت بدی که داشتم. چون انتظار 4 تا گل رو نداشتیم


امیدوارم که در بازیهای بعد جبران کنیم

نوید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 16:30

در سایت VARZESH3 گل های ماتیوس رو گذاشتند واسه نمایش.متاسفانه پیام هایی در رابطه با اینکه المان تیم منتخب جهانه یا المان منفورترین کشوره از طرف هموطنان ما چاپ شده.من در جواب این دوستان عرض کردم که آلمان ها برای زلزله منجیل و بم سنگ تمام گذاشتن در راه کمک به ایرانی ها.و اینکه المان ها بسیار با شخصیت و با فرهنگ هستند تا جایی که به مردم فقیر دیگر کشورها رسیدگی کرده و برای کودکان انها مدرسه و...می سازند و هزینه درمان بیمارها رو پرداخت میکنند.همچنین المان ها عاشق کشورشان هستند انها بدون جنگ دنیا رو فتح کردند به بیشتر کشورهای اروپا وام داده اند پس چگونه میتوانند منفورترین باشند؟؟در حالی که ما در کشوری زندگی میکنیم که پشت چراغ قرمز بوق می زنیم و همین رانندگی کردنمان نشانه خیلی چیز هاست...نمیخوام بگویم چه سطحی هستیم ولی همه میدانند که دروغ ریا فساد دزدی و....در ایران فراوانه.متاسفانهadmin من رو در ان سایت چاپ نکرد ولی اطمینان دارم که این سایت چاپ میکنه.و اما در رابطه با دو رگه های آلمان زیاد صحبت شده...من تنها کسی بودم که گفته بودم آلمان با فرانسه برزیل و آرژانتین دیدار کرده و کلوزه روبروی برزیل رکورد میزنه وشد.پیشگو نیستم با قلبم آلمان رو دوست دارم و احساسم این رو میگفت.آرشیو هست به نام نوید 4 روز قبل از جام جهانی ودرکوران جام...آلمان ها در فینال از بواتینگ ,کلوزه واوزیل که اولی و سومی متولد و بزرگ شده المان و کلوزه نیز از کودکی در آلمان رشد کرده و با افتخار سرود آلمان رو می خونه...آلمان در فینال از شورله/گوتزه/مولر/هاملس/هاودس/کروس /اشتایگر/کرامر/نویر استفاده کردند که همگی جوانان المان هستند.البته میدانم که با قهرمانی آلمان دیگه نیازی نیست جواب کسی رو بدهیم ولی چه کنم که به آلمان عشق می ورزم....آلمان قهرمان شد و با خرد کردن تیم های پرمدعا به این مهم رسید.برای من نتیجه های دوستانه اهمیتی نداره و به هیچ وجه از این نتایج نا امید نمی شم.شبی که المان برزیل رو مراعات کرد و چند شب بعدش قهرمان شد بهترین شب های زندگی من به همراه 90 و 96 بودند.با تشکر از سایت و بچه های با مرام این سایت....

hamed یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 22:09

خیلی بی معرفتید به خدا...
مانزوکیچ گومز رو نیمکت نشین کرد؟گومز یه نیم فصل مصدوم بود و موقعی هم که برگشت میانگین گلزنی اش خیلی بیشتر از مانزو بود...
نیم فصل صبر کنید.همتون میاین میگین گومز بهترینه و پپ احمق فروختش!
یادتون نرفته که به یوگی لو هم همینو می گفتین؟ خاصیت ایرانیمونه...

دایسلر یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 23:22

فکر کنم من یکی به اندازه کافی در مورد گومز نظر داده ام..... گومز یه فوتبالیست کاملا درجه سه هستش.. هیچوقت یورو ۲۰۰۸ بازی المان-لهستان یادم نمیره...همون موقعیت دروازه کاملن خالی از اون موقعیتها که گل نزدنش خیلی سخت تره و بعد اقای گومز سر جاش ثابت موند توپ به پاشخوردو از زمین بلند شد و بعد اونو هد زد توی اوت... هر کس اون صحنه رو دیده باشه متوجه میشه که گومز اصلن فوتبالیست نیست...منم از همونجا به این باور رسیدم که هیچوقت گومز بازیکن مهمی نمیشه...دوستانی که از اقای گلی گومز صحبت میکنن باید بهشون بگم به خدا هرکس دیگه ای هم جای گومز بود با اون همه موقعیت گل , حتمن اقای گل میشد

Amo دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 02:50

گوره پدره پدر سگ این گومز، مرتیکه مشنگ فکر کرده بازیکنه، یواخیم هم فهمید چه تری زده برای بازی با اسکاتلند فرستادش نیمکت. همین یه نفر کافیه تا آبروی چندین ساله فوتباله آلمان بر باد بره، جون مادرتون از این اسکل حمایت نکنید، اصلا تو شان و منزلت ما 4ستاره ها نیست.

heinz دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 13:39

یک گومز خوب گومزیه که از تلویزیون فوتبال آلمان رو دنبال کنه نه از داخل مستطیل سبز.
اگه گومز و بادشتوبر، ایندو معلول مغزی از تیم برن نفس راحتی میکشم. اعتماد به ایندو یعنی شاخ شدن بالوتلی و دی ماریا و.... واسه ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد