وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پلاتینی: ریبری اگر به تیم ملی دعوت شود و نیاید، باید جریمه شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا از تصمیم فرانک ریبری برای خداحافظی با تیم ملی فرانسه انتقاد کرد و حتی بحث در نظر گرفتن جریمه را مطرح کرد.


از زمانی که ریبری بعد از مسابقات جام جهانی اعلام کرد از حضور در تیم کشورش در سن 31 سالگی کناره‌ می‌گیرد، میشل پلاتینی، هموطنش که ریاست این اتحادیه یعنی یوفا را برعهده دارد، در چند محفل انتقاد کرده است.

عالی‌ترین مقام فوتبال قاره سبز روز گذشته یکبار دیگر این بحث را پیش کشید و از هافبک عضو تیم بایرن مونیخ آلمان انتقاد کرد. حتی هموطن لژیونرش را تهدید به در نظر گرفتن جریمه کرد.

پلاتینی اظهار داشت: وقتی سرمربی تیم فرانسه یعنی شخص دیدیه دشان او را دعوت می کند، وظیفه دارد به تیم ملی بیاید. این نکته کاملا در قوانین یوفا درج شده است.اگر نیاید و به دعوت مربی بی‌توجهی کند، آنوقت سه بازی باید در تیم بایرن مونیخ جریمه شود و حق حضور نداشته باشد.

رئیس فرانسوی که در گفت‌وگویی با یک نشریه آلمانی شرکت کرده بود، افزود:‌ این تصمیم بازیکن نیست که او به تیم ملی بیاید یا نیاید. بلکه تصمیم مربی است. ریبری که خودش نمی‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری کند که برای کشورش بازی کند یا نه.

رئیس یوفا که خود در سال 1984 به عنوان کاپیتان «خروس‌های آبی»‌ (فرانسه) برای نخستین مرتبه تیم کشورش را به مقام قهرمانی اروپا رساند، متوجه تصمیم عجیب بازیکن بایرن نیست. وی عنوان کرد: واقعا منظورش را از این تصمیم‌گیری درک نمی‌کنم. او فرانسوی است و جام ملت‌های 2016 نه در لهستان که در کشورمان برگزار خواهد شد. پس باید بخواهد که در این جام حاضر باشد.

این موضع‌گیری از طرف نفر نخست یوفا در حالی عنوان شد که بازیکن فرانسوی بایرن اواسط ماه اوت بعد از انجام 81 بازی ملی تصمیم به کنار‌ه‌گیری از جمع خروس‌های آبی کرد. او آن موقع گفت: نمی‌خواهم خانواده‌ام را اذیت کنم. بلکه تمام توانم را معطوف بایرن خواهم کرد. ضمن آنکه با کناره‌گیری به بازیکنان پرشمار و جوان تیم ملی فرصت خودنمایی می‌دهم. 

 

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 16:39

در سایت VARZESH3 گل های ماتیوس رو گذاشتند واسه نمایش.متاسفانه پیام هایی در رابطه با اینکه المان تیم منتخب جهانه یا المان منفورترین کشوره از طرف هموطنان ما چاپ شده.من در جواب این دوستان عرض کردم که آلمان ها برای زلزله منجیل و بم سنگ تمام گذاشتن در راه کمک به ایرانی ها.و اینکه المان ها بسیار با شخصیت و با فرهنگ هستند تا جایی که به مردم فقیر دیگر کشورها رسیدگی کرده و برای کودکان انها مدرسه و...می سازند و هزینه درمان بیمارها رو پرداخت میکنند.همچنین المان ها عاشق کشورشان هستند انها بدون جنگ دنیا رو فتح کردند به بیشتر کشورهای اروپا وام داده اند پس چگونه میتوانند منفورترین باشند؟؟در حالی که ما در کشوری زندگی میکنیم که پشت چراغ قرمز بوق می زنیم و همین رانندگی کردنمان نشانه خیلی چیز هاست...نمیخوام بگویم چه سطحی هستیم ولی همه میدانند که دروغ ریا فساد دزدی و....در ایران فراوانه.متاسفانهadmin من رو در ان سایت چاپ نکرد ولی اطمینان دارم که این سایت چاپ میکنه.و اما در رابطه با دو رگه های آلمان زیاد صحبت شده...من تنها کسی بودم که گفته بودم آلمان با فرانسه برزیل و آرژانتین دیدار کرده و کلوزه روبروی برزیل رکورد میزنه وشد.پیشگو نیستم با قلبم آلمان رو دوست دارم و احساسم این رو میگفت.آرشیو هست به نام نوید 4 روز قبل از جام جهانی ودرکوران جام...آلمان ها در فینال از بواتینگ ,کلوزه واوزیل که اولی و سومی متولد و بزرگ شده المان و کلوزه نیز از کودکی در آلمان رشد کرده و با افتخار سرود آلمان رو می خونه...آلمان در فینال از شورله/گوتزه/مولر/هاملس/هاودس/کروس /اشتایگر/کرامر/نویر استفاده کردند که همگی جوانان المان هستند.البته میدانم که با قهرمانی آلمان دیگه نیازی نیست جواب کسی رو بدهیم ولی چه کنم که به آلمان عشق می ورزم....آلمان قهرمان شد و با خرد کردن تیم های پرمدعا به این مهم رسید.برای من نتیجه های دوستانه اهمیتی نداره و به هیچ وجه از این نتایج نا امید نمی شم.شبی که المان برزیل رو مراعات کرد و چند شب بعدش قهرمان شد بهترین شب های زندگی من به همراه 90 و 96 بودند.با تشکر از سایت و بچه های با مرام این سایت....

Ariya 1900 یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 16:48

درسته دوست عزیز.. آلمانی ها همیشه به ایرانی ها لطف داشتند..

اما این ایرانی های غیر اصیل هستند که برضد آلمان ها هستند.. منظورم اونایی هستش که

نژاد اصیل آریایی ندارند.. افسوس

آلمان-بایرن یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 18:10

پلاتینی غلط زیادی کرده
مرتیکه عوضی چی فکر کرده
هر بازیکنی میتونه هر موقع دوس داشت کناره گیری کنه
حالا نه این که وقتی بود چقدر حمایتش میکردن.
اون موقع که حق ریبری رو خوردن این مرتیکه کدوم گوری بود

بهمن یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 18:16

این پلاتینی داره پارتی بازی میکنه

چرا فلیپ لام رو اینجوری بهش نگفت و به ریبری میگه؟؟؟؟؟؟؟

جوابش مشخصه دیگه چون ریبری برای تیم ملی کشور خودش بازی میکنه و دوس داره تیم کشورش قوی باشه

نمیشه که یک بازیکن رو به زور وارد تیم ملی کرد

یکی نیس بهش بگه اگه قانونه که واسه همه هس اگه قانون نیس که دیگه چرا از زور میخای استفاده کنی

خجالت بکش پلاتینی

ریبرو یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 19:01

نوید جان خیلی از اون متنی که نوشتی ممنونم خیلی قشنگ بود در مورد پلاتینی هم بگم که اگه اون موقع هایی که اون از تیم ملی خدافظی کرده بود همین حرفو بهش میزدن چه واکنشی نشون میداد واقعا که پلاتینی متاسفم برات

reus&gotse یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 19:54

نوید جان حرف دلمو زدی.

Ali 22 یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 20:14

چقدر کثیف
اون موقع که توپ طلا ازش گرفتن هموطنت نبود حالا شده
این یارو میترسه کاری که امسال با میزبان کردیم رو دو سال بعد تکرار کنیم

Fereshteh یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 21:22

آقا نوید ممنون حرف دل همه هواداران آلمان رو زدی یه دنیا ممنون

مجید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 21:58

نوید جان منم اون کامنت ها رو دیدم ولی نوشته منم چاپ نکردند

با یه سرچ کوچیک تو گوگل میفهمن که طی یک نظر سنجی از مردم جهان آلمان محبوب ترین کشور جهانه نکته جالب برای همه این بوده که بیشتر مردم انگلستان هم به محبوبیت کشور آلمان رای دادن

http://melliun.org/iran/20801

http://www.dw.de/%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/a-16832272

jaber دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 01:07

برو بابا...

Ariya 1900 دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 03:55

اون موقع که توپ طلا رو از فرانک گرفتن، دست پلاتینی نبود خب.. والا خودش از خداش بود که توپ طلا رو به فرانک بدن.. به هرحال یک فرانسویه دیگه

تازه پلاتینی از رونالدو هم خوشش نمیاد بخاطر اون موضوع.. الان هم میخواد فرانکو بیاره تا شاید به یک عنوان برسه

آرین(سپ مایر سابق) دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 04:16

پلاتینی مگه کیه مگه بازی کردن تو تیم ملی یه کشور اجباری هست مگه پلاتینی پادشاه فرانسه هست؟کدوم قانونی این حرفو تایید می کنه؟

ali سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 10:16

از پلاتینی این حرفا بعیده ...این حرفا خیلی مسخرست اگه دوست داره ریبری برگرده تیم ملی این راهش نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد