وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: انتقال آلونسو خیلی عجیب بود؛ آماده رقابت هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انتقال فوری ژابی آلونسو به بایرن مونیخ باعث تعجب خیلی ها شد.


به نقل از TZ، مدافع برزیلی بایرن مونیخ هم انتقال سریع آلونسو به بایرن مونیخ را عجیب توصیف کرد. دانته در مصاحبه با TZ گفت: "انتقال بن عطیه به اندازه انتقال آلونسو من را متعجب نکرد. همه چیزی خیلی زود پیش رفت و ما هنوز چیزهای بیشتری درباره آن نفهمیده ایم.

"من فقط چند بار با آلونسو تمرین کرده ام. در بازی با شالکه او به خوبی شخصیت بازی خود را نشان داد و توپ گیری ها خوبی داشت و پاس های بلند بسیار دقیقی ارسال کرد. ژابی تجربه بسیار خوبی دارد و می تواند خیلی زود به تیم کمک کند. "

دانته 30 ساله در چند بازی از روی نیمکت بازی را شروع کرده است و با این حال می گوید با وضعیت بوجود آمده در تیم و رقابت شدید در پست مدافع میانی مشکلی ندارد.

"در زندگی ام هرگز "منیت" نداشته ام. همیشه به رقابت فکر کرده ام و هر بازیکنی که بهتر تمرین کند در پایان توسط مربی برای بازی انتخاب می شود و مربی تصمیم می گیرد چه کسی رو نیمکت بنشیند. هرگز در زندگی ام فقط خودم را ندیده ام و نگفته ام من باید شماره 1 و رئیس باشم. " 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
khashayar چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 17:07

آخر فصل که خودت رفتی بیرون میفهمی بایرن جای اشتباه کردن نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد