وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر پادربورن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته پنجم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال پادربورن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

در 25 دقیقه نخست بازی خیلی خوب کار کردیم. در مجموع با کیفیت‌تر ظاهر شدیم. به طور کلی از عملکرد تیمم راضی هستم.

مربی 43 ساله در مورد کیفیت تیمش نیز اظهار کرد: نسبت به 4 بازی قبلی شرایطی بهتر داشتیم. به خصوص از نظر بازی‌سازی بهتر کار کردیم. فکر می‌کنم روند بهبود تیم ادامه می‌یابد. اکنون صدرنشین جدول هستیم. اما این موضوع حالا چندان مهم نیست. مهم این است که شیوه بازی‌مان تقویت شده است.
 

آرین روبن :  

برای مان خیلی مهم بود که امشب برنده بازی شویم و نمایشی خوب ارائه کنیم. خیلی راحت بگویم تیم برتر میدان بودیم. آنها ابتدای بازی کمی مشکل داشتند که فضاها را بگیرند. از این نقطه ضعف خوب استفاده کردیم. با استفاده از دو اشتباه فردی آنها، سریع ٢ بر صفر جلو زدیم. به هرحال خوشحالم که برنده شدیم. به خصوص که به نخستین پیروزی پرگل خود رسیدیم. حالا باید برویم و بیشتر کار کنیم.

 

ماریو گوتزه : 

نسبت به بازی قبل در برخی موارد بسیار بهتر کار کردیم. ما بازی خوبی انجام دادیم و به هم تیمی هایم تبریک می گویم. ما برنامه فشرده و سنگینی داریم، اما در هر حال این زیبایی فوتبال است. بازی های بزرگی پیش روی ما قرار دارد و ما منتظر تک تک این بازی ها هستیم. 

 

روبرت لواندوفسکی : 

شروع بازی که که با نتیجه 2 بر 0 همراه شد، فوق العاده بود. همه چیز کامل بود و ما موفق شدیم 4 بر 0 پیروز شویم. من راضی هستم اما دوست داشتم یک گل دیگر را هم به ثمر برسانم، ما می توانستیم با اختلاف بیشتر برنده شویم. احساس خوبی دارم، هر چند که این اولین گل من در خانه برای بایرن بود، این حتی بهتر از زمانی است که برای اولین بار بازی در اینجا را تجربه کردم.

 

آندره برایتن‌ رایتر (سرمربی پادربورن) : 

از مدافع عنوان قهرمانی شکست خوردیم اما تیم من مقابل بزرگان لیگ تجربه‌ای خاص کسب کرد. برای این مصاف بسیار انگیزه داشتیم که در اینجا با بزرگان روبه‌رو شویم. به هرحال ما، پادربورن هستیم و میزبان‌مان بایرن بود. آنها واقعا کیفیت خارق‌العاده‌ای داشتند. در حمله بسیار آتشین ظاهر شدند. مقابل چنین تیمی نمی‌توان پیوسته دفاع کرد اما در مقاطعی از بازی توانستیم در وضعیت دفاع به حمله، خوب کار کنیم. به نظرم جدا از نتیجه، بازیکنان جوانم مقابل ستاره های ارزشمند و بزرگ خوب کار کردند. امشب را که پشت سر بگذاریم با استفاده از تجربه کسب شده، برای آینده بیشتر کار خواهیم کرد.
 

ینس ومر (بازیکن پادربورن) : 

در دقایق ابتدایی ما تلاش کردیم تا بازی خود را ارائه کنیم و به آن ها برسیم. اما پس از 10 دقیقه متوجه شدیم که اگر به همین روند ادامه دهیم، خیلی زود از پای در خواهیم آمد. کاملا مشخص بود که بایرن بسیار قدرتمند است. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و شاید بتوانیم در دیدار برگشت بهتر ظاهر شویم.

نظرات 14 + ارسال نظر
Germany چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 13:55

به امید نابودی همه تیم ها

sirsir چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 14:18

به امید نابود کردن لورکوزن و سکته کردن رودی فولر.هر کسی تو لورکوزن باشه جدیدا بی تعصب میشه .کروس اونجا بی مرامی رو یاد گرفت

امیر مونیخی چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 14:22

باواریای زلزله سرور هرچی تیم
زنده باد باواریا
زنده باد مانشافت

mohammad چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 15:23 http://bayern.blogsky.com

این روش و تاکتیکی که گواردیولا پیش گرفته به نظرم خوبه چون پاس های اضافی خیلی کم شده و سرعت بازی تیم بیشتر شده و با اومدن مصدوم ها شرایطمون بهتر هم خواهد شد. به امید خدا

Mannschaft چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 18:44

جناب sirsir لطفاً دیگه اینقدر بی منطق راجع به رودی فولر صحبت نکن، اگه جنایعالی طرفدار آلمان هستی پس باید طرفدار بازیکن بزرگ دهه 80 و 90 آلمان هم باشی، رودی فولر از اسطوره های بزرگ فوتبال آلمانه، احیاناً اگر هم سنت قد نمیده و یا خاطراتی ازش نداری دلیل نمیشه اینگونه راجع بهش صحبت کنی و خاطر مارو بیازاری همه ما در وهله اول باید طرفدار تیم ملی آلمان قهرمان چهار ستاره و سپس باشگاه بزرگ و محبوبمون بایرن باشیم. لطفاً دیگه به پیشکسوتها بی احترامی نکن

sirsir چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 19:40

من هرکسی دشمن بایرن باشه ازش متنفرم.هرکسی باشه رودی فولر باشه یا هر کس دیگه.فولر خیلی از بایرن متنفره و تیمش ابروی المانرو برده تو اروپا پارسال به منچستر رفت و برگشت باخت و خیلی افتضاح حذف شدن مقابل پاریسن ژمن و سه سال قبل هم بد جور به بارسا باختن.تیمه که فوتبال المان رو خدشه دار میکنه.دورتموند و بایرن ابرو جمع میکنن این لورکوزن سه سوته ابروی بوندسلیگا رو میبره.واقعیت رو بیان کنیم اینه که خیلی بد جور میبازه تو اروپا.ایمجوری هست یا نه؟

ali چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 20:00

Sir sir
میخوای جواب سوالت را بگیری یا ببینی چقدر برای حرفت ارزش قایل شدن،
یک نگاه به تاییدیه های قرمز و سبز که گرفتی بکن.
همون برای شما کافیه.
در ثانی 21 سال دارم توی المان زندگی میکنم هنوز همچین چیزی در مورد فولر نه گفته شده
و نه حرفی در موردش هستش.حالا شما شاید باهاش بیشتر رفیقی که میدونی.

mohammad چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 21:55 http://bayern.blogsky.com

رودی فولر یکی از اسطوره های آلمان هست و براش ارزش قاعل هستم اما قبول کنید که با بایرن دشمنه ولی نباید بهش توهین کرد. یادش بخیر جام جهانی 2002 سرمربی آلمان بود.

مقاومت چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 22:59

باسلام و تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام
ما باید همونقدر که هوای تیم خودمون را داریم و باهم در طرفداریش متحدیم،
به همون اندازه اتحاد داخلی باشگاههای آلمان را حفظ کنیم و نسبت به دیگر تیم های بوندسلیگا و اسطوره هاش مثل رودی فولر بانفرت حرف نزنیم...

امام علی علیه السلام هم مخالف بی احترامی به حریف و حتی دشمنها هستند و میفرمایند به جای بی احترامی به اونها، عیبهاشان را بگیم.

sirsir پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 00:23

باشه امیدوارم بیاد بالا تا ببینید با چه افتضاحی حذف میشه .البته امیدوارم تیمهای المانی پیروز میدان باشن.علی جان دروغ نگو اگه تو المان بودی به ازادی بیان اعتقاد داشتی.حالا کجای المانی زیارتتون کنم؟

Mannschaft پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 09:36

دوست گرامی جناب sirsir همونطور که گفتین به تأییدیه های سبز و قرمز خودم نگاه کردم و جوابمو گرفتم و اتفاقاً همون هم برام کافی بود، چون بچه ها 16 به 1 موافق من هستند و به نفع حرف من رأی دادن. پس لطفاً به رودی فولر و همه پیشکسوتها توهین نکن کاری هم به باشگاهش ندارم. منم از لورکوزن خوشم نمیاد ولی دلیل نمیشه به کسی که از بهترین های آلمان در جام نود بود رو بهش توهین کنم. حالا فکر کنم این برای شما کافی باشه نه من

sirsir پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:46

من کاری به نظر دیگران دیگران ندارم هرکسی میتونه نظر خودشو بده.مثل پپ نظر خودمو میدم و نتیجه ی حرف بند بعدا مشخص میشه کی با یه افتضاح دیگه لورکوزن حذف بشه

روبیری پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:53

sirsirراست میگه دیگه پارسال 5 تا از منچستر خورد و 2012رفت و برگشت 10-2 به بارسا باخت.لورکوزن در حد و اندازه لیگ قهرمانان نیست ابروی فوتبال المان رو میبره .بایر و دورتموند هرچقدر خوب میبرن لورکوزن تلافی میکنه.خسته نباشید باید بگیم به رئیس و مدیر فنی و کل باشگاهشون

sirsir پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:57

aliجان 21 سال تو المانی نگفتی مقیم کدوم شهری و تو المان به ازادی بیان اعتقد دارن یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد