وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فکر می کنم بتوانم رکورد کلوزه را بشکنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم گلزن بایرن مونیخ در دو جام جهانی 2010 و 2014 عملکرد خیره کننده ای داشته ،چنانچه تابستان گذشته پشت سر لیونل مسی به عنوان دومین بهترین بازیکن رقابت ها برگزیده شد و در جام جهانی گذشته در کنار به دست آوردن کفش طلا به عنوان پدیده رقابت ها نیز برگزیده شد.

وی در این خصوص به کیکر گفت: "به دست آوردن چنین جایگاهی فوق العاده است حتی اگر به عنوان نفر دوم انتخاب شوید اما در تورنمنتی چون جام جهانی شما تمام توانایی تان را برای تیم به کار می برید و این دقیقاً دلیلی احساس خوشحالی می کنم. چون از بدست آوردن جام قهرمانی بیش از بدست آوردن جایزه های فردی خرسندم."
وی در ادامه در مورد شرایط فوق العاده اش به عنوان جانشین میروسلاو کلوزه گفت: "می دانم که می توانم حداقل دو جام جهانی دیگر بازی کنم، اگر بتوانم همچون دو جام گذشته در هر تورنمنت 5 گل بزنم که می تواند دستاورد عالی برای یک بازیکن در سطح ملی باشد، اما باید منتظر بود و دید چه پیش می آید!" 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
علی حیدریان پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 02:35

مولر تو تنها بازیکن یادآور گل های کلاسیک دهه 70 در فوتبال مدرن امروز هستی و مطمئنم که خیلی از رکورد های گل زنی را خواهی شکست. انشاالله

امیر مونیخی پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 11:04

میتونی
نتونستی هم باز ما دوستت داریم

MERSAD33 پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 11:11

امیدوارم که اگه میخواد شکسته بشه توسط یه آلمانی (ترجیحا مولر) شکسته بشه

احمد پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 12:11

کاری نداره
سه تا هتریک کنی کافیه.

مولر واقعا در خدمتت تیمه. تو همین جام اگر خودخواه بود حداقل 3 گل دیگه هم مال خودش بودن.
من واقعا دوسش دارم نه پولکی نه مغرور .

mohammad پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 13:56 http://bayern.blogsky.com

مولر واقعا بازیکن فوق العاده ای هست و خیلی خیلی دوستش دارم و آرزو دارم که بتونه رکورد های بیشتری هم بزنه

محمد جواد لاریجانی پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 17:33

آقای گل جهان فقط علی دایی است.

مجید پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 18:05

( محمد جواد لاریجانی ) بیشین بینیم بابا
زبونم لال جنازه کریستوف کرامر رو صدتا علی دایی می ارزه

صدف آلمان پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 19:55

عشق مولر دوست دارم تو بازی با لهستان یه گل خوشگل بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد