وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: به هیچ عنوان نمی خواهم از بایرن جدا شوم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن وینگر هلندی تیم فوتبال بایرن از شرایط کنونی اش در بایرن به طور کامل ابراز رضایت کردو اعلام کرد که هیچ علاقه ای به ترک باواریا ندارد.

روبن 30 ساله که سابقه حضور در رئال مادرید و چلسی را در کارنامه دارد تابستان گذشته به شدت مورد توجه منچستریونایند قرارداشت اما تصمیم گرفت رد آلیانزآرنا باقی بماند.

روبن در گفت و گو با daily telegraph می گوید:" من در حال حاضر 30 ساله هستم و اصلا دلم نمی خواهد حضور در یک لیگ جدید را تجربه کنم،من قبلا در انگلستان و اسپانیا بوده ام، اینجا هیچ کمبودی حس نمی کنم و صد در صد مطمئن هستم که می خواهم برای مدت طولانی در بایرن بمانم، از حضور در آلمان کاملا لذت می برم و من اینجا یک باشگاه و یک مربی فوق العاده دارم، خانواده ام نیز از حضور در اینجا خوشحال هستند و این دقیقا همان جایی است که می خواهم در آن باشم، مطمئن هستم که برای من هیچ کشور و باشگاهی بهتر از اینجا وجود نخواهد داشت."

آرین روبن در حال حاضر پنجمین فصل حضور خود در بایرن را تجربه می کند.  

 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
M.H.P Super Bayern جمعه 2 آبان 1393 ساعت 14:14

دمت گرم آرین بااون تعصبت
البته آدم عاقل به بایرن تعصب داره

امیر مونیخی جمعه 2 آبان 1393 ساعت 15:05

نمیگم کروس بده ولی میگم کاشکی یکم از شعور تورو کروس داشت

mohammadhosein جمعه 2 آبان 1393 ساعت 15:32

با اون کله ى خوشکلت جیگر منى اغا روبن

sirsir جمعه 2 آبان 1393 ساعت 16:34

کروس اصلا عقل نداره اگر عقل داشت بایرن رو ترک نمی کرد.بایرن بهترین تیم دنیاست اکادمیش که حرف نداره ولی اون بی معرفت میگه رئال از بایرن بهتره.دمت گرم روبن واقع امسال باید برنده توپ طلا باشی هرچند رئال امسال هم توپ رو خریده

جاوید جمعه 2 آبان 1393 ساعت 17:59

پنج فصله اینجایی چقدر زود گذشتیادته اولین فصلی که اومدی چه سوپرگلی به فیورنتینا و منچستر زدی؟؟

حسین روبن جمعه 2 آبان 1393 ساعت 18:04

تعصبی که روبن به بایرن داره هیچکی دیگه نداره حیف که به حقش تا حالا نرسیده و باید حداقل یه بار بهترین بازیکن جهان میشد.
روبن بهترینه بدون تعصب..

arjenrobben10.blogfa.com
وبلاگ بهترین بازیکن جهان

Fereshteh جمعه 2 آبان 1393 ساعت 19:08

با این حرفت دنیا رو به من دادی قربونت روبن جون

M.H.P Super Bayern جمعه 2 آبان 1393 ساعت 21:03

sirsirجان من که گفتم اون رییس مزحک فیفا فقط دو نفرو میشناسه
مسی ورونالدو
حق خوری پارسال یادت رفته
توپو از ریبری عزیزم گرفت ؛دادبه رونالدو جونش
جالبه که قبلشم دعوا زرگری داشتن!!!!

بایرن 5 ستاره جمعه 2 آبان 1393 ساعت 23:45

بهترین گوش راست دنیا
بهترین وینگر دنیا
بهترین دنیااااااا
تویی روبن.کاش صدام بت میرسید

ابراهیم شنبه 3 آبان 1393 ساعت 00:14

دمش گرم با این تعصب و غیرت. همین رعال و چلسی بی عرضه چند سال این جواهرو در اختیار داشتند ولی نتونستن ازش استفاده کنن. و به هیچ افتخاری نرسیدن. همینه که میگن "خر یه بار اسلحه رو هم بارش کنی باز خوراک گرگ میشه"چرا؟ چون شعور و عرضه استفاده کردنشو نداره.
جای سلطان روبن همیشه تو قلب بایرن و بایرنی هست

دیوونه بایرن شنبه 3 آبان 1393 ساعت 10:14

ای کچل دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد