وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: از گوتزه انتظار بیشتری دارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ از هافبک نفوذی تیمش انتظارات بیشتری داردT چون معتقد است او بازیکن باکیفیتی است.

ماریو گوتزه پس از اینکه در پایان فصل 13-2012 از بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ ملحق شد، در فصل اول حضورش در این تیم در 38 بازی 16 گل به ثمر رساند. او در حال حاضر با شش گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان رقابت های فصل جاری بوندس لیگای آلمان جای دارد و عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته ولی سرمربی اسپانیایی باواریایی ها از او انتظارات بیشتری دارد.

پپ گواردیولا با تمجید از ستاره 22 ساله تیمش گفت: از گوتزه انتظار بیشتری دارم. ماریو بازیکن خیلی باکیفیتی است و بایرن مونیخ از او انتظار بیشتری دارد. البته ما در این خصوص با هم صحبت کرده ایم و می دانم که گوتزه هم آماده برآورده کردن این انتظارات است.

تیم فوتبال بایرن مونیخ، صدرنشین بوندس لیگا فردا شب (یکشنبه) در هفته نهم این رقابت ها در خانه بورسیا مونشن گلادباخ، تیم دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های آلمان به میدان خواهد رفت.

باواریایی ها پس از این بازی باید چهارشنبه ٧ آبان در دور دوم از جام حذفی آلمان به مصاف هامبورگ بروند و در تاریخ یک نوامبر (١٠ آبان) در ورزشگاه آلیانتس آره نا پذیرای بورسیا دورتموند، رقیب سنتی خود هستند.

پس از این سه بازی سنگین شاگردان پپ گواردیولا در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای رم ایتالیا خواهند بود.

سرمربی 43 ساله سرخپوشان مونیخ تصریح کرد: ما نیاز به آرامش داریم، چون هنوز در ماه اکتبر هستیم. پیش از اینکه تعطیلات زمستانی از راه برسد این 10 روزی که در پیش داریم برای مان خیلی پراهمیت است. خواهیم دید که در این مقطع بایرن مونیخ در چه سطحی قرار دارد.

گواردیولا در پایان خاطرنشان کرد: حالا این خود بازیکنان هستند که برای به دست آوردن جایگاهی در ترکیب اول با یکدیگر به رقابت می پردازند. آنها باید هر روز به من نشان بدهند که آماده بازی هستند.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
وثوق شنبه 3 آبان 1393 ساعت 18:31

درود بر بایرن مونیخ کبیر قهرمان فوتبال جهان

mohammad شنبه 3 آبان 1393 ساعت 20:32 http://bayern.blogsky.com

باید نیم فصل دوم کیفیت تیم از این هم بهتر بشه. من که خوش بینم

Derenik یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 15:05

ماهم انتظار بیشتری داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد