وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بروسیا مونشن گلادباخ - بایرن مونیخ؛ دربی کلاسیک بوندسلیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حساس ترین بازی هفته نهم رقابتهای بوندسلیگای آلمان، دو تیم بروسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

مکان و زمان بازی:

بروسیا پارک شهر گلادباخ

یکشنبه 93/08/04 ساعت 19

 

ترکیب احتمالی دو تیم: 

 

 

بروسیا مونشن گلادباخ:

لوسین فاوره و شاگردانش در بهترین فرم ممکن قرار دارند و توانسته اند با نتایج خوبی که گرفته اند، تا حدود زیادی یاد و خاطره تیم رویایی گلادباخ در دهه هفتاد میلادی را که جزو بهترین تیمهای فوتبال آلمان بود زنده کنند.

در سمت چپ خط دفاعی اسکار ونت و آلوارو دومینگز برای بازی کردن شانس دارند که به نظر می رسد ونت انتخاب نهایی فاوره باشد.

کریستوف کرامر یکی ازستارگان اصلی گلادباخ، هنوز به مرز آمادگی نرسیده است و احتمالاً نورت وایت جایگزین او در خط میانی خواهد شد، هرچند که هنوز هم احتمال بازی کردن کرامر ملی پوش در این بازی وجود دارد.

فابیان جانسون اصلی ترین انتخاب برای بازی در سمت چپ خط میانی خواهد بود، اما در صورتی که سرمربی جوان گلادباخ تصمیم به تغییر داشته باشد، ابراهیم ترائوره و تورگان هازارد بازیکنانی خواهند بود که می توانند در آن سمت برای تیمشان بازی کنند.

اما بدون شک نقطه قوت گلادباخ در این بازی زوج تهاجمی رافائل و مکس کروزه خواهد بود که می تواند زحمات زیادی را برای خط دفاعی غالباً سه نفره بایرن مونیخ ایجاد کند.

 

بایرن مونیخ:

باواریایی ها علیرغم همه مشکلاتی که در اوایل فصل داشته اند، با درهم کوبیدن تیم رم ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا، نشان دادند که حالا به ریتم مناسب و تقریباً دلخواه سرمربی خود رسیده اند و در یک فرم خیلی خوب قرار دارند.

در قلب خط دفاعی از میان دانته و مهدی بین عطیه یک نفر در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت که احتمالاً این انتخاب دانته برزیلی خواهد بود که خودش سابقه بازی کردن برای گلادباخ را دارد.

با توجه به بازی کردن احتمالی فیلیپ لام در پست هافبک میانی و تدافعی، احتمالاً رافینیا در سمت راست خط میانی قرار خواهد گرفت، در صورت بازی نکردن رافینیا، آرین روبن اصلی ترین گزینه برای وینگر راست خواهد بود.

نهایتاً در خط حمله مونیخ ها، روبرت لواندوفسکی تنها مهاجم این تیم خواهد بود و از میان آرین روبن، ماریو گوتسه و توماس مولر نیز دو نفر به عنوان مهاجمان کاذب پشت سر بازیکن لهستانی قرار خواهند گرفت.

باستین شواین اشتایگر، خاوی مارتینز، هولگر باداشتوبر، تیاگو آلکانتارا، خوزه رینا و تام اشتارکه بازیکنان مصدوم بایرن مونیخ هستند که نمی توانند در این بازی به میدان بروند.

 

نکات آماری:

دو تیم تاکنون 94 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 46 برد سهم بایرن و 20 برد سهم گلادباخ بوده است، 28 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

در 6 بازی آخر دو تیم 5 برد سهم مونیخی ها بوده است و یک بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

بایرن مونیخ در 6 بازی آخر خود در بوندسلیگا گلی را دریافت نکرده است.

مونشن گلادباخ در 8 بازی آخر خانگی خود در بوندسلیگا شکست نخورده است.

بایرن مونیخ 29 بازی از 34 بازی آخر خود در بوندسلیگا را با برد پشت سر گذاشته است.

 

پیش بینی سایت هواسکورد: 

 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Derenik یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 15:09

امیدوارم برنده بشیم

مسلم بایرنی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 15:21

گلادباخ رو هم هفتایی میکنیم مثل هفتسلونا و آس هفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد