وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: به خاطر احساس فرسودگی پیشنهاد تیم ملی آلمان را رد کردم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بازنشسته فوتبال آلمان عنوان کرد به خاطر خستگی مفرط و شرایط نامطلوب جسمانی، پیشنهاد هدایت تیم ملی آلمان را یک دهه قبل نپذیرفت.


اوتمار هیتسفلد در گفت‌وگویی از وضعیت نامطلوب جسمانی‌اش در 10 سال قبل گفت. این مربی 65 ساله که تیم ملی سوئیس را در جام جهانی 2014 برزیل هدایت کرد و بعد بازنشسته شد، در سال 2004 قبل از انتخاب یورگن کلینزمان به عنوان سرمربی، گزینه شماره یک فدراسیون فوتبال کشورش برای هدایت «مانشافت» (تیم آلمان) بود اما به گفته‌ خودش این خواسته را قبول نکرد.

وی در مصاحبه با یک روزنامه کشورش اظهار داشت: سال 2004 بعد از 6 سال کار طاقت‌فرسا با بایرن، احساس فرسودگی مفرط داشتم. وقتی تیمم برنده می‌شد، متوجه می‌شدم حس خوشحالی به من دست نمی‌دهد و مثل سابق خوشحال نیستم. در آن حال فقط به این نکته فکر می‌کردم که نباخته‌‌ام. در حالیکه شور و شعف و آن پتانسیل، انگیزه و میل به کار در چنین ورزش قدرتی در وجودم حس نمی‌کردم. به خودم می‌گفتم دیگر کاری از دستم برنمی‌آید.

هیتسفلد به خاطر این حس بد در وجودش، شب های زیادی را بی‌خوابی کشید و حتی دچار کمر درد شد.

و همچنین پیشنهاد فدراسیون را برای هدایت تیم ملی آلمان رد کرد. وی عنوان کرد: حس می‌کردم توان انجام چنین مسئولیتی را ندارم. واقعا توان نداشتم. حتما می دانید وقتی اوضاع و احوال جسمانی مناسب نباشد،‌ آدم نمی‌تواند کاری خاص انجام دهد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mojtaba یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 14:06

تو قلب ما جاداری....

ilkay دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 17:05

you will be always in our heart

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد