وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر در آستانه تمدید قرارداد با مونیخیها و استقبال پپ از آن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر بنا به گفته روسای باشگاه بایرن مونیخ کماکان مدیر فتی مونیخیها باقی می ماند و قرارداد وی تا سال 2018 نیز تمدید می شود.این امر مورد استقبال سرمربی مونیخیها نیز قرار گرفته است.

باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی اعلام نمود مایل است تا چند روز اینده قرداد ماتیاس سامر را به مدت 3 سال دیگر تمدید نمایند.کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس این باشگاه عصر امروز اعلام کرد: "هیچ مشکلی برای تمدید وجود ندارد. اصولا تمدید قرارداد در بایرن سنتی دیرینه است. خود من هم قراردادم را دو ماه پیش از آنکه به پایان برسد تمدید کردم، اگرچه از لحاظ حقوقی مجاز به اینکار نبودم. کارل هوپفنر به عنوان رییس باشگاه و مدیر شورای نظارت باشگاه با ماتیاس قرار ملاقاتی را ترتیب داده‌اند تا در این زمینه صحبت کنند وتا انجاییکه که من میدانمهمه چیز خوب پیش می‌رود. سامر بهترین فرد برای مدیریت ورزشی باشگاه بایرن می باشد."

پپ گواردیولا هم از تمدید قرداد سامر استقبال نموده واعلام نموده است از اینکه سامر کماکان در کادر فنی و مدیریتی باشگاه باواریایی حضور خواهد داشت بسیار خوشحال و راضی می باشد.بدین ترتیب شایعه امدن مدیر فنی باشگاه سویا به بایرن مونیخ به کلی منتفی خواهد بود.  

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Derenik یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 15:07

ما از پپ خیلی انتظار داریم تازه دستمزدش کم نیست که با این همه دستمزد باید انتظارات هوادارنشو برآورده کنه

MERSAD33 یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 16:46

خدارو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد