وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه نویر با سایت رسمی بوندسلیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان این روزها در اوج امادگی به سر می برد و بسیاری معتقدند که نویر شایسته ترین فرد برای عنوان مرد سال فوتبال جهان است.

 

سوال: روز پرکاری را در گلادباخ پشت سر گذاشتی، از این بازی لذت بردی؟

مانوئل نویر: نه، من از بازی گذشته مقابل برمن بیشتر لذت بردم چرا که توانستیم با 6 گل پیروز شویم، مهمترین مساله در یک مسابقه کسب 3 امتیاز است، اما متاسفانه در این بازی ما تنها با یک امتیاز به خانه برگشتیم.

 

سوال: اما تو باید به خاطر عملکرد شخصی خود در گلادباخ احساس خوبی داشته باشی

مانوئل نویر: البته من در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشتم، و به جز بازی مقابل لهستان هیچ اشتباهی مرتکب نشدم، فصل خوبی را سپری می کنم، البته در بسیاری از مسابقات مثل بازی برابر وردربرمن فرصت زیادی روی دروزاه من ایجاد نشده است.

 

سوال: عملکرد کلی تیم را مقابل گلادباخ چگونه ارزیابی میکنی؟

مانوئل نویر: در نیمه اول ما تیم برتر زمین بودیم و در نیمه دوم هم در بیشتر دقایق بهتر از حریف بودیم اما نتوانستیم شانس مسلم گلزنی ایجاد کنیم، ولی در مقابل گلادباخ فرصت های خوبی روی دروازه ما ایجاد کرد، در کل می توان گفت که باید از نتیجه راضی باشیم.

 

سوال: گواردیولا قبل از مسابقه گفته بود که ده روز آینده برای بایرن در این فصل بسیار مهم است چراکه بایرن دو بازی سخت مقابل گلادباخ و دورتموند دارد و در جام حذفی باید به مصاف هامبورگ برود، نظر شما چیست؟

مانوئل نویر: در حال حاضر ما روی هامبورگ متمرکز هستیم که مسابقه بسیار مهمی است، این مسابقه یک مسابقه حذفی است و ما به خوبی می دانیم که شرایط این مسابقات با مسابقات لیگ کاملا متفاوت است، طی روزهای آینده ما فشار زیادی را متحمل خواهیم شد اما به خوبی خود را برای آن آماده کرده ایم، هدف ما این خواهد بود که در مسابقات آینده بتوانیم فرصت های زیاد گلزنی ایجاد کنیم و به گل هم برسیم.

 

سوال: نظرت در مورد جدول بوندسلیگا چیست؟ به نظرت بایرن تا چه حد می تواند موفق شود؟

مانوئل نویر: هنوز هیچ چیز تمام نشده ما فقط نه مسابقه انجام داده ایم و هر اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد، از رتبه کنونی خود خوشحالیم، ما صدر نشین هستیم و چیزی بهتر از این وجود ندارد و البته تساوی مقابل مونشن گلادباخ هم تاثیر زیادی در وضعیت خوب ما در جدول داشت، نتایج ما طی چند هفته آینده بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود.

 

سوال: پیش بینی شما از بازی هفته آینده مقابل دورتموند چیست؟

مانوئل نویر:نگران این بازی نیستم البته این مسابقه با سایر مسابقات متفاوت است و ما از پیش می دانیم که بازی آسانی پیش رو نداریم.  

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 14:22

نوییییییییییییییییییییییر تککککککککککککککککککککککککککککک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد