وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برترین سرمربى سال 2014، یوگى یا دوستان؟

 

فیفا ده کاندیداى مورد نظر خود براى کسب عنوان بهترین سرمربى سال 2014 را معرفى نموده است، بعد از انتخاب یوپ هاینکس به عنوان بهترین سرمربى دنیا در سال گذشته، حال کدام سرمربى از شانس بیشترى براى جانشینى وى برخوردار است؟

در حالى که هیات داوران فدراسیون جهانى فوتبال، کار سختى را در خصوص انتخاب بهترین بازیکن فوتبال در سال 2014 پیش رو دارد، در خصوص انتخاب بهترین سرمربى سال شرایط کاملا متفاوت است. ده سرمربى براى احراز چنین عنوانى از سوى فیفا انتخاب شده اند که در میان آنها، پپ گواردیولا (بایرن مونیخ)،‌کارلو آنجلوتى (رئال مادرید)، دیگو سیمئونه (اتلتیکو مادرید) و طبیعتا یوآخیم لوو (آلمان) از شانس هاى بیشترى برخوردار هستند.

بهترین سرمربى سال دنیا، در تاریخ 12 ژانویه سال آینده میلادى در شهر زوریخ معرفى خواهد شد و براى اینکه هیجان تا آن زمان همچنان بالا نگه داشته شود، در روزهاى پایانى این لیست ده نفره به سه نفر تقلیل پیدا خواهد نمود تا برخى از نمایندگان رسانه ها،‌ همه سرمربیان و کاپیتان هاى تیم ملى در اوایل سال آینده بهترین سرمربى مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

هم اکنون در وب سایت مجله فرانس فوتبال و فیفا، بحث هاى زیادى در خصوص اینکه آیا عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان، سزاوار بازیکنى از آلمان فاتح جام جهانى است یا بازیکنى دیگر به چشم مى خورد، اما چنین گمانه زنى هایى در خصوص انتخاب برترین سرمربى سال دیده نمى شود، چون از نظر بسیارى از کارشناسان یوگى لوو سرمربى تیم ملى آلمان تنها شایسته کسب چنین افتخارى است. البته یوگى لوو نمى تواند از چنین اتفاقى مطمئن باشد، چون در سال 2010 نیز ویسنته دل بوسکه سرمربى اسپانیا تیم فاتح جام جهانى به چنین عنوانى نرسید و به جاى او خوزه مورینیو که با اینترمیلان فاتح سه گانه شده بود، به عنوان برترین سرمربى سال دنیا انتخاب گردید.

اما در سال 2014 هیچ یک از تیم هاى باشگاهى موفق به فتح سه گانه نشده اند و پپ گواردیولا نیز که خود در سال 2011 به چنین عنوانى دست یافته بود، با وجود فتح دو گانه (بوندسلیگا و DFB Pokal) با بایرن مونیخ از شانس زیادى در انتخاب بر سر برترین مربى سال فوتبال برخوردار نیست و مهم ترین رقباى یوگى لوو، کارلو آنجلوتى سرمربى رئال مادرید که توانست سرانجام رئال مادرید را به دسیماى تاریخى برساند و دیگو سیمئونه سرمربى اتلتیکومادرید، تیم شگفتى ساز و قهرمان لالیگا مى باشند.

این لیست ده نفره با نام سرمربیانى نظیر آنتونیو کنته (یوونتوس تورین)،‌یورگن کلینزمن (آمریکا)،‌خوزه مورینیو (چلسى)، مانوئل پلگرینى (منچسترسیتى)، لوئیز فن خال (هلند و منچستریونایند) و آلخاندرو سابیا (آرژانتین) تکمیل مى شود و على رغم احترامى که به عملکرد این سرمربیان در سال 2014 وجود دارد، براى آنها شانس کمى براى انتخاب شدن به عنوان برترین سرمربى سال مى توان متصور بود.

حال پرسشى که مطرح مى شود این است که آیا هیات داوران مایل است این بار نیز با انتخاب خود شگفتى ساز شود، یا یوگى لوو را به عنوان برترین سرمربى سال برخواهد گزید؟

 

By Eurosport Deutschland 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
mojtaba جمعه 9 آبان 1393 ساعت 13:54

با اختلاف زیاد حقه یواخیم لوو هستش...بقیه حتی نزدیک بهش هم نیستن...اگه سیمئونه پارسال قهرمان اروپا میشد اونوقت میشد گفت که رقیبشه ولی بقیه مربیا هیچ افتخار خاصی پارسال کسب نکردن...

امیر مونیخی جمعه 9 آبان 1393 ساعت 13:59

البته ک آقای لوو

seedosi جمعه 9 آبان 1393 ساعت 14:27

حق لوو در ابتدا و بعد لوییس فن خاله بقیشون پلشتن

مهرسا جمعه 9 آبان 1393 ساعت 15:18

حتا دشمنای آلمان هم میدونن حق لو هست. یواخیم بی نظیره. بی نظیر. باید از کلینزمن تشکر کرد که یواخیم رو کشف کرد. مرد خوشتیپ و خوشفکر و یک جنتلمن واقعی . یک شیر اونم توی آلمان. واقعا به تیمم مینازم.

علیرصا حیدریان جمعه 9 آبان 1393 ساعت 18:10

فقط یواخیم لو. دشمنان این بار چاره ای جز تسلیم ندارند. فقط نگران نویر هستم.

MERSAD33 جمعه 9 آبان 1393 ساعت 18:28

مطمئنا یوگی این عنوان رو میگیره
البته سیمئونه و آنجلوتی هم خطرناک هستن

ss germany جمعه 9 آبان 1393 ساعت 18:50

ایشالا که یوگی جون
خودش و پسراش امسال ترکوندن حقشه بهترین باشه

محمد جمعه 9 آبان 1393 ساعت 20:18

یوگی و دوستان ؟؟؟؟

نخیر فقط یوگی جون البته کارلتو و پپ هم خطرناکن

علی جمعه 9 آبان 1393 ساعت 23:53

واقعا لوو خیلی خوبه. بعدش هم ما جامی بالاتر از جام جهانی توی فوتبال نداریم .پس چشم بسته هم میشه بگی حقه کیه.حتی یک شخص غیر ورزشی هم میگه لو چه برسه به ورزشی ها.منتظریم لو این افتخار رو کسب کنه.نوش جانش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد