وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه و سامر خواهان بهبود روابط بایرن مونیخ و دورتموند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انتقال ماریو گوتزه و رابرت لواندووسکی 2 ستاره تیم فوتبال بوروسیادورتموند به بایرن مونیخ روابط دو باشگاه بزرگ آلمانی را با تنش همراه کرده است.

از آغاز فصل جدید رقابتهای بوندسلیگا نیز با مطرح شدن بحث انتقال احتمالی مارکو رویس به بایرن مونیخ مدیران دو باشگاه بر علیه یکدیگر مصاحبه های تندی انجام دادند تا روابط دو باشگاه بیش از پیش متشنج شود.

در حالیکه دو روز از برگزاری درکلاسیکر آلمان با کمترین حاشیه ممکن می گذرد حالا مدیران دو باشگاه تصمیم به دوستانه تر کردن روابط دو باشگاه گرفتند و در همین راستا، هانس یواخیم واتسکه مدیر باشگاه بوروسیادورتموند در مصاحبه ای به اشپورت 1 ضمن احترام به حق باشگاه بایرن برای تلاش در جهت جذب مارکو رویس از رومنیگه درخواست کرد که از مطرح کردن این مسائل در رسانه ها خودداری کند، واتسکه همچنین از مدیران باشگاه بایرن در خواست کرده است تا برای ایجاد روابط منطقی تر بین دو باشگاه بیشتر تلاش کنند.

همزمان با واتسکه، ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در گفت و گو با شبکه sky تاکید کرد که مسائل پیش امده هرچه زودتر باید به اتمام برسد، سامر میگوید: "بحث های پیش آمده بین دو باشگاه کاملا غیر ضروری است، قطعا هر دو طرف مقصر به وجود آمدن این شرایط هستند." 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
دورتموند قهرمان دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 18:39

چه زیبا

ARAA دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 19:06

اینطوری بهتره

بهروز سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 15:11

حالا که ضعیف شده رفتن ته جدول دنبال صمیمیت میگردی؟ تا الان چرا زبونت دراز بود؟ روابط صمیمی خوبه . ولی تو حقت نیست بهت کمک بشه. چندسال پیش این بایرن بود پولتونو داد نجاتتون داد. یه مدت قوی شدید زبونتون دراز شد. الان دوباره صمیمی بشیم ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد