وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آمریکا برای جام جهانی قطر خواهان همکاری با گواردیولا است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فدراسیون فوتبال آمریکا سرمربی اسپانیایی تیم بایرن مونیخ آلمان را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مدنظرقرارداده است.


این سازمان از هم اکنون سرگرم برنامه‌ریزی برای آینده و مسابقات جام جهانی 2018 روسیه و 2022 قطر است. تیم ایالات متحده در 4 سال آینده توسط یورگن کلینزمن هدایت می‌شود. اما برای سال‌های دورتر امید به همکاری با «پپ گواردیولا» برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 دارند.

در این ارتباط چند منبع رسانه‌ای در ایالات متحده این موضوع را رسانه‌ای کردند و امید به رایزنی با مربی 43 ساله باواریایی‌‌ها دارند.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Pepeto دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 11:52

سلام به همه

دوست عزیز یعنی این همه موفقیت برد و بازی چشم نواز رو نمی بینی

من ازش خوشم نمیاد ولی خداییش نتایج بدست اومده بجز باخت فینال به رائل لعنتی

چشم گیر بوده کدوم مربی تو اولین سال ورودش اینقدر افتخار بدست آورده (تو بایر)؟؟؟

یکم واقع بین باشیم

دیگه الان که بهترین تیم جهان رو داریم


قهرمانی از آن ماست

بنیامین آدیننه محمدزاده سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 10:37

موفقیت؟قهرامنی در آلمان وشکست تیمهای زاقارتی مثل فرانکفورت را موفقیت میگویی؟بازی چشم نواز؟بازیهای پارسال بایرن در مراحل لیگ قهرمانان ندیدی؟پپ به بایرن خیانت کرد.اگر هزار بار لیگ آلمان را فتح کنه هیچ ارزشی نداره چون با این بازیکنان و مدیران و زیر ساختهایی که بایرن داره اگر یک بز را هم روی نیمکت بایرن بذاری بایرن قهرمان آلمان.مهم غلبه بر رئال مادرید و قهرمانی اروپا است.

بهترین مربی جهان پپ سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 20:10

اگه قهرمانی درآلمان سادست پس چرا هاینکس سال اولی که دربایرن بوددرهمین لیگ ساده قافیه روبه دورتموندباخت ودوم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چراهاینکس درجام حذفی به ظاهرساده ی آلمان مقابل دورتموند5تایی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستان بایرنی یک عده هوادارنمای اسپانیایی درکانون هواداران بایرن رخنه کردن ودارن پپ رو میکوبن وفکرکردن بلانسبت ما شعورنداریم ونمیفهمیم ذات کثیف رئالیشون رو.اگه دقت کرده باشین اکثرصحبت هاشون درمورد رئال مالدیوه.پپ بهترین مربی جهانه واینوهواداران اصیل وفهیم بایرنی میدونن.همون سال اول با بایرن 4جام بدست آورد که در نوع خودش عالیه.لیگ قهرمانان هم به دلیل شرایط بدروحی پپ که دلیل اصلیش هم مرگ بهترین دوستش بود به تیم دوم مادریدواگذارکردیم.هاینکس بینظیربودوهست وهمواره درقلب ماجاداره ولی پپ هم مثل هاینکس ذاتا یک مربی فوق العادست.زنده بادبایرن کبیر از ازل تاابد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد