وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن شانس دوم قهرمانی در لیگ قهرمانان از نظر کارشناسان یوفا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارشناسان فوتبال اروپا معتقد هستند بایرن مونیخ بعد از تیم رئال مادرید دارای بیشترین شانس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

این کارشناسان برجسته یوفا با مطالعه وصعیت تیمی باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند اعلام نمودند باشگاه رئال مادرید اسپانیا دارای بیشترین بخت برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ودفاع از ان عنوان قهرمانی خود در فصل گذشته می باشد .بعد از این تیم با فاصله اندکی باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرار می گیرد.

چلسی، بارسا ،پی اس جی، یوونتوس، دورتمند و آرسنال نیز در این رده بندی که از سوی کارشناسان برتر یوفا اعلام شده است حائز شانسهای سوم تا هشتم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20014-2015 گردیده اند.  

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
رئال هشتایی 9تایی یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 22:51

خفه بابا . شما رئالیا تا پارسال مثل سگ از المانیا میترسیدین هنوز یادم نرفته چطور با بکام ، رائول ، نمیدونم رونالدو و نیستلروی و صدتا دیگه از این خر و گاوا که هزار جور ادعاشون میشد جلوی کسایی مثل ماکای و حمیدزیچ و اوتل و ... تن به شکست دادین . هنوز اون گل ثانیه 11 ماکای رو یادمه هنوز پنالتی کاکا و رونالدو رو یادمه تو برنابئو کی گرقت. پس خفه حالا یه گاوبازی اومده تیممون به شما باخته والا همون هاینکس بود از ابتدا فاتحتون خونده بود.

اکبرماتئوس یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 23:06 http://ABUALISINA

خونسرد باش داداش
کارشناس جماعت حرف مفت زیاد می زنند.
امسال ، سال پپ و قهرمانی بایرن جونمونه!

M.H.P Super Bayern دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 00:05

عزیزان بایرنی جوجه رو آخر پاییز میشمارن
کارشناسای فیفا معمولأ هر تیمی که یه فصل قهرمان میشه،فصل بعدش میگن اون تیم شانس اول قهرمانیه!!
درست مثل فصلهای گذشته
ضمنأ اونا فقط نظر میدن؛وحی که نازل نشده!!!!

mohammad دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 09:30 http://bayern.blogsky.com

هر چی میخوان بگن.ریال تیم خیلی خوبی هست اما بایرن هم عالی هست و با حرف زدن جام قهرمانی را به کسی نمیدن باید توی زمین ثابت کنیم که بهترین هستیم

elber دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 12:46

منو نمی دو نم اگه حرف نزنن می گن لالن.عشقست بایرن مونیخ.آلمان.

mkz دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 13:24

اگه خدا بخواد واسه مرحل حذفی لیگ قهرمانان بازیکنای مصدوم میرسن و اگه دیگه مصدوم ندیم..با یه تیم کامل خیلی راحت امسال همه جامها میگیریم..خیلی دوست دارم الونسو و شواینی و مارتینز و تیاگو اماده با هم ببینم..یعنی میشه؟

محمد دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 15:37

خدا را شکر.هر تیمی را که مدعی اول قهرمانی معرفی میکنن هیچوقت قهرمان نمیشه.مثل پارسال که همه میگفتن بایرن اما بدشانسی نذاشت. یا چندین مثال دیگر از سال های قبل.ما در رده ی دوم قهرمانی دنیا را فتح خواهیم کرد.چون اول انتخاب شدگان همیشه جایی فشار و استرس از پای در می آوردشان.ما را دوم بنامید که هیچگاه اول ها قهرمان نشده اند.با این نتیجه کار بایرن راحت تر شد و فشار ها به رئال منتقل شد.در حالی که همه میدانیم رئال دفاعی دارد.............قهرمانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد