وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنات: پپ گواردیولا یک نابغه است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خوان برنات، مدافع بایرن مونیخ اعتقاد دارد که پپ گواردیولا یک "نابغه" است.

به گزارش گل، مدافع 21 سال در فصل نقل و انتقالات تابستان از والنسیا به بایرن مونیخ ملحق شد و خیلی زود توانست جای ثابتی برای خودش در ترکیب این تیم پیدا کند.

برنات در گفت و گو با سایت گل می گوید: "گواردیولا یک نابغه است. او برای انجام یک بازی بسیار پر شور است. پپ یک فلسفه روشن دارد که تمام جهان آن را به رسمیت می شناسند، او با بازیکنان خود بسیار نزدیک است. گواردیولا کسی است که من را به بایرن مونیخ آورد و اعتماد به نفس کامل را به من هدیه کرد. او بر این باور است که من می توانم در زمین وظایفم را به خوبی انجام دهم. این اتفاق بسیار بزرگی بود که گواردیولا من را خواست و متقاعدم کرد تا به بایرن مونیخ بروم.

بایرن در یک جریان مثبت قرار دارد. ما در تمام بازی ها پیروزی به دست می آوریم، این در حالی است که در اغلب بازی ها بسیار خوب هم بازی می کنیم و فوتبالی عالی به نمایش می گذاریم. ما تا به حال بازی های بزرگی را برنده شدیم، قصد داریم همین فرم را حفظ کنیم، ما خود را از پیش برنده نمی دانیم اما تمرکز کردن بر روی پیروزی بسیار خوب است."

برنات سپس در مورد خروج تونی کروس و آمدن ژابی آلونسو گفت: "کروس و آلونسو هر دو بازیکنان بزرگی هستند. کروس هنوز جوان است و می تواند بهبود پیدا کند، هر چند که آلونسو هم فوق العاده است."

او در مورد بازی دوستانه تیم های ملی آلمان و اسپانیا می گوید: "آلمان یک تیم شگفت انگیز است، آن ها بازیکنان بزرگی دارند و واقعا سزاوار بردن جام جهانی بودند. آن ها دیگر مانند گذشته تنها فیزیکی فوتبال بازی نمی کنند، با بازیکنان بزرگی که در اختیار دارند سبک خود را کمی اسپانیایی کرده اند." 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Armin 7 دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 17:44

فقط خدا کنه یه تاکتیک خوب واسه تیم های اتوبوسی پیدا کنه
و از ریال انتقام بگیره

بنیامین آدین محمدزاده سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 13:03

چون تو رو نرسیده فیکس بازی میده نابغه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد