وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: مثل اسپانیا اروپا را نیز فتح می‌کنیم؛ در رقابت با مسی و رونالدو بی‌شانس نیستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن گفت: می‌خواهیم مثل اسپانیا هم قهرمان جهان باشیم و هم اروپا را فتح کنیم.


مانوئل نویر در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر که امروز(دوشنبه) منتشر شد، اظهار داشت: می‌خواهیم آن چه اسپانیایی‌ها توانستند، خلق کنیم. یعنی صاحب دو جام شویم. هم قهرمان جهان باشیم و هم عنوان قهرمانی اروپا را کسب کنیم.

وی که به خاطر احتمال مصدومیت در بازی فرداشب تیم کشورش با اسپانیا در ویگو غایب است،‌ افزود: البته شرط لازم این است که کاملا مراقب باشیم.

گلر برتر این روزهای جهان در مورد این که چرا بعد از جام جهانی تیم کشورش کمی دچار افت شد، نیز  عنوان کرد: بعد از جام جهانی فلیپ لام، میروسلاو کلوزه و پرمرته‌ساکر از تیم ملی جدا شدند و گروه دیگری نیز مصدوم شدند که همین مساله به تیم فشار وارد کرده است. ضمن آنکه اصلا فکر نمی‌کردم به یکباره سه عضو اصلی تیم خداحافظی کنند.

او در این مصاحبه همچنین عنوان با وجود داشتن رقبایی مثل کریس رونالدو و لیونل مسی، شانسی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان را دارد.

نویر با نگاهی هیجان انگیز به انتخابات ابتدای ژانویه  اظهار داشت: تصور نمی‌کنم بی شانس باشم. ضمن آنکه بایرن می‌کوشد در سطح بین‌المللی پیوسته حضور بیشتری داشته باشد. البته اگر فرضا در تیمی مثل شالکه بودم، به طور قطع شانسی نمی‌داشتم. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد