وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان، فیفا را تهدید به کناره گیری از جام جهانی‌ کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس لیگ فوتبال آلمان، فیفا را تهدید کرد که اگر گزارش میشائل گارسیا رو به صورت کامل بررسی‌ نکند و نتایج را بیان نکند، احتمال دارد 54 عضو یوفا از حضور در جام جهانی‌ امتناع کنند.

به گزارش گاردین، گارسیا 18 ماه را صرف تحقیق در مورد چگونگی‌ ‌واگذاری جام جهانی‌ به قطر و روسیه کرده بود اما فیفا گزارش 430 صفحه‌ای وی را نادیده گرفت و روسیه و قطر را از هر جرمی‌ مبرا دانست.

راوبال رئیس لیگ آلمان می‌‌گوید: " تا به حال پایه‌های فیفا تا این اندازه لرزان نشده است. در نتیجه باید دو اتفاق بیفتد. اول اینکه تصمیم کمیته اخلاق باید کاملا شفاف اعلام شود و دوم کیفر خواست آقای گارسیا هم باید منتشر شود. باید معلوم شود که آقای گارسیا به چه جرم و چگونه محکوم شده است.

"علاوه بر آن، جاه‌های از گزارش که ارزش گذاری نشده یا توجیه شده است هم باید منتشر شود. این تنها راهی‌ است که فیفا می‌‌تواند از خود دفاع کند."

اکرت رئیس کمیته اخلاقی‌ فیفا اعلام کرده است که فیفا این کار را نخواهد کرد. حالا آقای راوبال می‌‌گوید که یوفا باید به فیفا فشار بیاورد و از قدرت خود استفاده کند:

    "اگر مشکل حل نشود باید از خود پرسید که آیا هنوز فیفا با فدراسیون شما به خوبی‌ رفتار می‌‌کند. یک گزینه جدی می‌‌تواند این باشد که اعضا یوفا از حضور در فیفا کناره گیری کنند."

گفتنی است سپ بلاتر رئیس فیفا قول داده بود که در پایان این دوره از ریاست خود بر فیفا از این عنوان برای همیشه کناره گیری کند اما چندی پیش گفت که برای انتخابات آینده رقابت می‌‌کند. میشل پلاتینی رئیس یوفا رقابت برای ریاست فیفا را رد کرد اما به نظر می‌‌رسد که اعضا یوفا به دنبال یه فرد جانشین برای رقابت با رئیس 78 ساله و سوئیسی فیفا هستند. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ریبرو دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 17:29

زنده باد برنات
زنده باد ریبری
درود بر کولاک باواریها شاه ارین روووووبن

ARAA سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 01:57

چه ربطی اشت؟ ریبرو!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد