وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: گواردیولا برای هر بازی سه استراتژی به ما می‌دهد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانته در زمان مربیگری یوپ هاینکس در بایرن، همراه این تیم به قهرمانی اروپا و آلمان دست یافت و از زمانی که گواردیولا به این تیم آمده نیز جایگاه ثابت خود را حفظ کرده است.

دانته در مورد سبک مربیگری گواردیولا گفت: «گواردیولا بارها در مورد روش های تاکتیکی خود با ما صحبت می کند و تا مطمئن نشده که او را درک کرده ایم از توضیح دادن خسته نمی شود. او برای هر بازی، دو یا سه تاکتیک مختلف را در نظر می گیرد تا در صورتیکه یک شیوه با شکست مواجه شد از روشهای دیگر استفاده کنیم. بدین ترتیب، ما اغلب برای تیم های حریف ناشناخته باقی می مانیم.»

این مدافع برزیلی در مورد تفاوت سبک مربیگری پپ و هاینکس نیز گفت: «در زمان هاینکس، بایرن بیشتر به بازی مستقیم روی می آورد و ما خیلی به حفظ توپ نمی پرداختیم. در حال حاضر بایرن صبورتر از گذشته بازی می کند و تمرکزمان در بازی ها افزایش یافته است.در مجموع، سبک مربیگری این دو بسیار متفاوت است.» 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین آدینه محمدزاده سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 13:01

تو بازی پارسال با رئال که سه تا هیچی سی تا استراتژی داشت.امیدوارم امسال با رئال مادرید روبه ور نشیم.تنها شانس ما برای قهرمانی تو اورپا اینه که به رئال مادرید و چلسی به خصوص به رئال مادرید نخوریم و تیمهای دیگه زحمت حذف این دو باشگاه را بکشند.پپ بهترنین تیم تاریخ بایرن مونیخ را تحویل گرفت و آنگونه که باید و شاید خوب کار نکرد.

محمد سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:42

بازم بعضی هادشروع کردن .چند سالته ؟ چند ساله داری تو اروپا مربیگری میکنی آقای محترم ؟ پس لطفا اگه خودت اطلاعات نداری به حرف اون کارشناسانی گوش بده که به اندازه ی سن شما تو فوتبال کار کردن و خوب و بد رو از هم تشخیص میدن .پپ رو نابغه مینامند .عاشق چشم و ابروش که نیستن .چون کار هاش رو دارن میبینن که هر روز چیزی جدید برای رو کردن داره .شما هم بعید میدونم طرفدار واقعی بایرن باشی چون طرفدار واقعی تینش و مربیش رو در حالت حمایت میکنه .اگه تو هوادار منچستر یا بارسا بودی با اون نتایج چیکار میکردی ؟ واقعا زشته.بهتریت فوتبال حال حاضر رو به نمایش میذاریم اما بازم عده ی اندکی که کینه به دل دارند دست بر نمیدارند.زنده باد بایرن .مرسی پپ .به کوری چشم طرفدار نما هااااااا و دشمنان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد