وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رینا: از پیوستنم به بایرن بسیار راضی هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ،ضمن ابراز خوشحالی از حضورش در این تیم اعلام کرد که هیچ گونه مشکلی با نیمکت نشینی در تیم نخست آلمان ندارد.

بایرنی ها موفق شدند تا پپه رینا دروازبان اسپانیایی ناپولی را در این فصل به خدمت بگیرند تا گزینه ای مطمئن در صورت نبود نویر در درون دروازه داشته باشند.

حال این دروازبان 32 ساله-که تقریبا هشچ شانسی برای ایستادن در درون دروازه ی بایرن با وجود نویر ندارد-اذعان کرد که از حضورش در آلمان بسیار راضیست:"من می دانستم که در بایرن چه جایگاهی در انتظارم بود.سران باشگاه به من گفته بودند که من را برای جایگزینی نویر می خواهند.من با آگاهی از این قضیه تصمیم گرفتم و به آن افتخار می کنم.می دانم که چه وظیفه ای دارم.باید با تمرین سخت خود را همیشه آماده نگاه دارم تا در موقع نیاز به کمک تیم بشتابم."

رینا در ادامه از تفاوت های زندگی اش در مونیخ با زمان حضورش در ناپولی و لیورپول می گوید:"در مونیخ همه چیز آرام است.یک فوتبالیست و خانواده اش از احترام بسیار بالایی در مونیخ برخوردار است.فرهنگ زندگی در اینجا بسیار بالاست."

وی همچنین در مورد تفاوت های لیگ های آلمان و انگلیس معتقد است:"این دو لیگ بسیار شبیه هم می باشند.سطح آن ها بسیار بالا و معتبر می باشد." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
pankiller شنبه 15 آذر 1393 ساعت 10:44

واقعا خوشم اومد چه مرد فهمیده ای هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد