وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: کسی جز لوو نمی تواند مربی سال شود؛ از بین نویر و رنالدو یکی توپ طلا را می برد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام می گوید که یواخیم لوو بدون شک به عنوان مربی برتر سال جهان انتخاب خواهد شد.

به نقل از بیلد، فیلیپ لام در یکی از برنامه های شبکه اسکای شرکت کرد و به سئوالات مختلف  جواب داد.

لام درباره پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ گفت: "مربی ما به لحاظ تاکتیکی بسیار با احساس و شور عمل می کند. در بازی ها تسلط خوبی را از خود نشان داده ایم و خیلی کم بازی بد داشته ایم. شما حس می کنید که ما خوب بازی می کنیم. ما با سیستم های مختلفی بازی می کنیم و این در توانایی هر مربی ای نیست. "

لام درباره انتخاب بهترین مربی سال جهان در 12 ژانویه گفت: "مطمئنا کسی که قهرمان جهان می شود باید بهترین مربی سال شود و از نظر من کسی دیگری برای این جایزه شانسی ندارد. "

لام همچنین درباره انتخاب بهترین بازیکن سال جهان هم گفت: "باور دارم که مانوئل فرصت خوبی دارد و از بین او و رونالدو یکی این جایزه را دریافت خواهد کرد. "

اولی هوینس رئیس سابق باشگاه از ماه ژانویه دوباره در دپارتمان جوانان بایرن مونیخ شروع به فعالیت خواهد کرد. لام درباره این موضوع گفت: "بازگشت اولی هوینس بسیار، بسیار خوب است. ما فرصت نشستن و حرف زدن با او را از دست داده ایم. ما منتظر او هستیم. اولی هوینس یک همیشه آماده مشاوره دادن و حرف زدن با بازیکنان تیم بود. "
 

نظرات 1 + ارسال نظر
sirsir سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 15:38

اگر تو انتخاب مربی مثل بازیکن تبانی نمیشه لو بهترین مربی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد