وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: مانوئل نویر سزاوار بردن توپ طلا می باشد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، ستاره آلمانی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است انتخاب بهترین بازیکن بسیار دشوار است.

به گزارش گل، مانوئل نویر دروازبان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ در کنار لیونل مسی و کریس رونالدو جز سه نفر کاندیدای توپ طلا می باشد. مسی و رونالدو در 6 دوره قبل توپ طلا را کسب کرده اند. مولر احساس می کند که هر سه نفر شایسته بردن توپ طلای فیفا را دارند، اما او مایل است نویر برنده شود.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد: "این مشکل است که بگوییم کدام یک سزاوارتر می باشد. مانوئل نویر برنده جام جهانی شده و یک سال شگفت انگیز را سپری کرده است، مسی و رونالدو نیز سال های برجسته ای را پشت سر می گذارند. آن ها افراد باور نکردنی هستند، اما من امیدوارم مانو برنده جایزه شود."

مولر اذعان می کند که نویر یک بازیکن کلیدی در خط دفاعی بایرن محسوب میشود و یکی از دلایلی که بایرن مونیخ در 14 مسابقه تنها 3 گل دریافت کرده، نویر می باشد.

او گفت: "مربی و بازیکنان زمان زیادی را برای انجام کارهای دفاعی اختصاص می دهند. این نظم و انظباط که بخشی از بازی ما است به وضوح دیده می شود. مانوئل نویر کاملا می تواند جایزه توپ طلا را کسب کند. مردم می گویند به یاد ندارند که دروازبانی بهترین بازیکن جهان شده باشد، اما نظر من این نیست." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Fereshteh سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 15:44

توماس دمت گرم ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد