وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیتر اشمایکل: نویر بهترین دروازبان است، اما توپ طلا حق مسلم رونالدو می باشد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازبان سابق و افسانه ای باشگاه منچستر یونایتد اعتقاد دارد مانوئل نویر بهترین دروازبان است اما هیچ شانسی برای شکست دادن رونالدو برای دریافت توپ طلا ندارد.

به گزارش گل، پیتر اشمایکل خوشحال است که یک دروازبان هم جز کاندیدهای دریافت توپ طلا است، اما او این جایزه را حق مسلم کریس رونالدو می داند.

اشمایکل در یک مصاحبه اختصاصی به سایت گل گفت: " چگونه می توان کسی دیگر به جز رونالدو را برای دریافت این جایزه متصور شد؟ این فوق العاده است که نویر هم جز کاندیدها می باشد، اما من فکر می کنم او در زمان دیگری باید این جایزه را کسب کند.

من فکر می کنم رونالدو بیش از حد خوب بوده، بنابراین او جایزه توپ طلا را به نفع خود خواهد برد. برای انتخاب کردن یک دروازبان جز کاندیدهای توپ طلا بسیار زمان زیادی برده شد، برخی از دروازبان های بزرگی در چند سال گذشته وجود داشت، اما من فکر می کنم به خاطر بردن جام جهانی نویر در لیست ایستادگی کرد.

نویر به علاوه آرین روبن دو تن از بهترین بازیکن های فصل قبل اروپا بودند. در حال حاضر دروازبانی یک پست است که خیلی ها به آن علاقمند شده اند. بچه ها می خواهند درون دروازه بایستند. در آینده شما نامزدهای بیشتری برای کسب جوایز بزرگ از پست دروازبانی مشاهده خواهید کرد.

نوبر به مراتب بهترین دروازبان در جهان است. عملکرد دروازبانی مانند تیبو کورتوا هم فوق العاده بوده است. دروازبان های جوان بسیاری هستند که در حال حاضر بازی می کنند، من فکر می کنم دروازبان ها در جام جهانی فوق العاده عمل کردند."

بهترین بازیکن سال فیفا در تاریخ 25 ژانویه سال 2015 طی مراسمی با شکوه معرفی می شود.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
افن برگ دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 21:21

حالا همه واسه ما کارشناس شدن

محمد دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 22:06

به بعضیا باس گفت تو گه ن‍ـــــــــــــخور

Mannschaft چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 10:39

CR7 آره تو بهترین بازیکن دنیا هستی توش هیچ شکی نیست، منتها از در عقب....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد