وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنری: چرا مولر در لیست توپ طلا نیست؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیری آنری می‌‌گوید که باور نمی‌‌کند توماس مولر در لیست سه‌ نفر نهایی‌ توپ طلا نیست.

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، آنری که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است می‌‌گوید: "نمی‌ فهمم چرا مولر آنجا نیست. مسی و رونالدو فوق العاده اند. کاری که می‌‌کنند از پس انسان عادی بر نمی‌‌آید. نویر هم باید آنجا باشد اما چرا ما به مولر فکر نمی‌‌کنیم. او احتمالا فرد مورد علاقه من خواهد بود زیرا که از روی توپ نمی‌‌پرد و یا لایی نمی‌‌زند اما همین الان 13 یا 14 گل در جام جهانی‌ دارد. او همچنین جام جهانی‌ را هم برده است. چرا نباید در لیست باشد؟"

 

منبع

نظرات 27 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 20:39

نری یه بار قبل از این هم گفته بود ، جوانا باید مولر را الگوی خود قرار دهند ..

MERSAD33 سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 21:32

مولرو دوست داره

امیر مونیخی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 21:55

واسه فیفا و یوفا یا همون آدمای کور متاسفم

German چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 02:50

هانری کاملا در ست گفته . مولر دقیقا همون جایی که باید باشه و در بازی ها خیلی تاثیر گذاره . من شخصا خیلی دوستش دارم هم به خاطر سبک بازیش و هم به خاطر اینکه خیلی باتعصب بازی میکنه

sirsir چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 11:52

چون با بلاتر همکار نیست و مانکن نیست.یه فوتبالیست کامل و بی ادعاست و نمیتونه مانکن و دلقک باشه

ARAA چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 12:34

من که از همون اول و همیشه گفتم واقعا مولر عالیه
در حال حاضر بهترین مهاجمی که من میشناسم
ولی باید بدونیم این فیفا توپ طلا رو بیشتر به رقاص ها میده تا بازیکنای فووتبال
وسط زمین قر بیا، موهاتو عجیب غریب کن، کلی حاشیه الکی پلکی داشته باش، این در درجه اول
و در درجه دوم بازیکن خوب بودن
تازه من تعجب میکنم چرا نویر تو لیست هست؟ اون که اهل این ادا اطوارا نیست

توپ طلا واسه من بی ارزشه (واقعا میگم) تازه ناراحت میشم اگه نویر ببره
بذارن واسه همون رقاصا نه فوتبالیستا
توماس مولر واقعا فوتبالیسته (یه ورزشکار واقعی با اخلاق ورزشی و بازی خوب)

سیاوش چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 14:16 http://sparkle.aminus3.com

قربون دهنت پسر ... واقعن ...

vahid-real چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 14:45

بله.چرامولرنیست روبایدازافایه هورمونی پرسید.چون ایشون جایه اون جواهرالمانی روگرفته.یه بارهم حقش رودرجامه جهانی خورد.اخه روچه حسابی توپ طلایه جام جهانی رودادن بهش؟؟؟؟؟

بارسا چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:21

اولا درست صحبت کن.لئو هورمونی هم باشه مثل پنالدو حرومزاده نیست.اون پنالدو ی مرده خور شمابود که سال گذشته حق ریبری روخورد.
توپ نقره ای جام باشگاه های جهان هم که حق بیل بود بهش دادن که گریه نکنه.(شنیده شده پنالدو انقدر دررختکن گریه کرده که بیل دلش به رحم اومده وگفته اون توپ روبدین بهش)برای همین هم با پلاتینی دست نداد.
آخی...

vahid-real چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:26

اخی توچقدراطلاعاتت بالاست.الا گوجه کیلویی چنده؟؟تودیگه ازحق خوری حرف نزن که اسمت روت هست

بارسا چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:29

اگه بارسا حق خوریه پس فرانکوچیه؟؟؟؟؟؟؟
(فرانکواستعاره از رئال)

vahid-real چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:32

حرف ازتاریخ بزنی زیرمایید.حرف ازالان بزنیدبازم زیرمایید.حرف ازاینده بزنیدبازم زیرمایید.فقط ازخدامیخوام که الکلاسیکوهرچه زودتربرسه.همین.دوباره باغلطک ازدماغ پسی ودندونایه سگوارزردبشیم.حریف مابایرنه.حریفه شماهم سیتی.پس بروباطرفدارایه سیتی کل بنداز

بایرن کبیر ودیگرهیچ چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:33

آقای بارسایی عزیز میتونم ازت خواهش کنم دیگه این حرفاروتواین سایت تموم کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
شماکه خودتون یک بارسانیوز دارین که یک سایت خیلی معتبره ومیتونین اونجانظربدین.
این آقاوحیدهم که میبینی میاداینجا چون ازچندوقته که میاد ودیگه مهمان این سایت نیست خودش یک پا صاحبخونست.
درضمن
دعوای بارسا-رئال ومسی-رونالدو ممنوع
باتشکر

vahid-real چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:34

داش مهدی رونالدومسی که نیست.بحثه تیم بود.باشه من دیگه چیزی نمیگم

بارسا چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:36

باشه آقای بایرنی من میرم ولی بزارکری آخرمو بگم.
ببین لئو چقدر پنالدوتون رو سوزونده.انواع واقسام گل هارو(ازلایی گرفته تاایستگاهی ودریبل کل بازیکنان رئال وچیپ و...)روبه رئال زده.
اینو بدون بدون فرانکو هیچی نبودین.
الکلاسیکوی بعدی بازم لهتون می کنیم.
خداحافظ

vahid-real چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:38

بازم لهتون میکنیم؟؟؟؟؟باشه.شماراست میگی.ماهیچی نیستیم.بعدازالکلاسیکوحالت دیدنیه.اونم یکی نیست بلکه2بارباهاتون بازی داریم.بروبه سلامت

بایرن کبیر ودیگرهیچ چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:39

وحید یک سوال.
این شکلک هارو چه جوری میزاری؟؟؟؟؟؟
من که هرکارمی کنم نمیشه.

vahid-real چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:42

یه شکلک درست بالاسمته چپ کنارکادرنوشتنه نظرات هست.روش کلیک کن لیستش میاد.هرکدوم روخواستی انتخاب کن

بایرن کبیر ودیگرهیچ چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:44

راست میگی ها .اصلا توجه نکرده بودم.خخخخخخخخ

بایرن کبیر ودیگرهیچ چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:46

ولی هیچ شکلکی به شکلک قهقهه نمیرسه.

vahid-real چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:54

اینجاشکلکاش زیادجالب نیست.بایددرستش کنن.اقامهدی بهت تبریک میگم.رئال بهترین تیمه قرن20

بایرن کبیر ودیگرهیچ چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 17:01

خب به من چه ربطی داره که بهترین تیم قرن بیستم چه تیمی بوده.به خودت تسلیت بگو که بایرن داره به روزای خوبش برمیگرده.

بایرن کبیر ودیگرهیچ چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 18:51

نابودبشیم؟؟خخخخخخخخخخخخخخخ
شما همین که اتلتیکو وسوسیدادرونابودکردین کافی بود.خخخخ
از9تابه نظرمن بهتره ردبشیم.خخخ
من که خداوکیلی اصلا به رئال فکر هم نمی کنم ولی بعضیا کابوس شب وروزشون بایرنه.خخخ

German چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 20:47

تو رو خدا یکی بیاد جلوی این رئالی های جوگیر رو بگیره ........... از الان خودشونو قهرمان چمپیونز لیگ میدنن !!!!!!!!!!!!!!!!! بعدمیگن ما رو نابود میکنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انگار بایرن اینجا کشکه ............... کلا امسال خیلی به خودتون مغرور شدین ....... فقط مواظب باشین قبل از اینکه ما ازتون انتقام بگیرین شالکه ازتون انتقام نگیره ...... به شدت انتظارتونو میکشیم ...... دیگه تک تک سلول هام از انتقام لبریز شده ..... فقط امسال اگه به ما خوردید و له شدید به رونالدو بگین دیگه گریه نکنه ........ اصلا زشته برای یک مرد 30 ساله ...... البته طفلک حق داره ...... المانیا بد جور چند باری تحقیرش کردن

hamed چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 22:24

تمامه 25 گله رونالدو یک طرف, گلى که مولر هفته پیش با ضربه سر به فرایبورگ زد یه طرف.
همه 91 گله مسى در سال 2012 یه طرف, پنالتی که مولر به رم زد یه طرف.
کیه که بدونه مولر چه بازیکنه...؟ جز طرفدارى آلمان و بایرن...

ss germany پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 14:43

عشق است مولر . و بقیه ی بازیکنای آلمانی
اینجا داره بزرگ ترین حق خوری سال که مال یه لحظشه حق خوری تاریخی اتفاق می افته.
لیست اول نفرات برای گرفتن توپ رو که خوندم. گفتم امثال‌دیگه با وجود قهرمانی نمی تونن حقمون روبخورن . اما واقعا اشتباه می کردم
فقط منتظرم تا چهارسال دیگه این پیرمردا از صحنه ی روز گار محو شن اون وقت شاید مسئولین بتونن‌ستاره های آلمانی که تعدادشون کمم نیست ببینن
به امید آن روز

توماس مولر جمعه 5 دی 1393 ساعت 15:26

خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم جام بهترین بازیکن رو دادن به مسی و ناراحت تر وقتی شدم که دیدم مولر من با 5 گل تو جام جهانی 2014 حقوقش حتی 5 میلیون یورو هم نیست
.
.
.
.
.
اونوقت حقوق مسی که تو جام جهانی 4 تا گل الکی زده 20 میلیون یورو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد