وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری در فهرست خرید یوونتوس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یک نشریه ایتالیایی از قرار گرفتن نام بال سوئیسی تیم فوتبال بایرن مونیخ در فهرست خرید های زمستانی بانوی پیر خبر داد.

با نزدیک شدن به بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه، بازار شایعات حاکی از جابجایی های احتمالی در فوتبال اروپا در ماه آینده هم داغ شده که یکی از جدیدترین آنها از تمایل سران باشگاه یوونتوس برای خرید ژردان شقیری حکایت دارد.

نشریه توتواسپورت تورین که جزو نشریات حامی تیم یوونتوس محسوب می شود، ادعا کرده بال سوئیسی 23 ساله بایرن مونیخ مورد توجه بانوی پیر قرار گرفته و احتمال دارد که در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه راه ایتالیا را در پیش بگیرد.

از زمان روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در تابستان سال 2013، دقایق حضور شقیری در ترکیب اصلی باواریایی ها کاهش یافته و در این فصل نیز این روند ادامه داشته است و به همین دلیل زمزمه هایی از احتمال جدایی او از جمع شاگردان گواردیولا شنیده می شود.

شقیری که در این فصل از رقابت های بوندس لیگا در مجموع 9 بار به میدان رفته و یک گل زده، تا ماه ژوئن سال 2016 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. شقیری تابستان سال 2012 با قراردادی 11.6 میلیون یورویی، از بازل سوئیس به بایرن مونیخ پیوست و در این تیم سالیانه 2 میلیون یورو حقوق می گیرد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
باستین پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 08:49

باید بندازیمش به یوونتوس اصلا بازیکنى در سطح بایرن نیست باقیمت 20میلیون بدیم بره خیلى خوبه

m-bavaria پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 22:15

بازیکن خوبیه به نظرم بهترین کار این بود که پپ هر از چند گاهی بهش بازی میداد تا راضی نگهش داره ولی خوب این کارو نکرد اگر بازیشو اون موقع که تازه اومده بود بایرن میدیدی این حرفو نمیزدی مسی هم اگر انقدر بشینه رو نیمکت تبدیل میشه به هاشم بیگ زاده دیگه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد