وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسپانسرها باشگاه بایرن: میتوانید با هرقیمتی با پپ تمدید کنید

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد باشگاه مونیخی چراغ سبز لازم را برای تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی خود را از سوی اسپانسرها و حمایت کنندگان مالی باشگاه دریافت نموده است و حال باشگاه باواریایی با خیال راحت به به ادامه روند و شروع مذاکرات جدید و تمدید قرارداد با پپ فکر خواهد نمود.

به نقل از مدیاها و نشریات معتبر آلمانی کارل هوفنر ریاست باشگاه بایرن مونیخ اکنون میتواند با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه مالی روند مذاکرات با پپ گواردیولا را دنبال نماید. اسپانسرهای اصلی باشگاه بایرن مونیخ یعنی کارخانه اتومبیل سازی ائودی و برند ورزشی ادیداس در کنار بیمه الیانز به سران باشگاه مونیخی اعلام نمودند همگی آنان امادگی لازم را برای پرداخت بخشی از هزینه تمدید قرارداد احتمالی پپ گواردیولا رادر صورت لزوم، به باشگاه باواریایی را خواهند داشت.

البته باشگاه مونیخی خود به تنهایی میتواند از عهده این هزینه احتمالی بربیاید ولی حالا کمک وحمایت لازم اسپانسرها مالی باشگاه را نیز پشت سر خود حس خواهد نمود.به گفته این مدیاها ونشریات باشگاه بایرن مونیخ به زودی مذاکرات جدی خود را با گواردیولا بر سر تمدید قرارداد وی شروع خواهد نمود.

جوزپه گواردیولا هم اکنون نیز با دریافت 17 میلیون یورو در سال بیشترین دستمزذ را بین تمامی سر مربیان جهان (ملی-باشگاهی) را دریافت میدارد.نکته حائز اهمیت دیگر این است که در تاریخ 114 ساله باشگاه مونیخی هیچ سرمربی به اندازه پپ گواردیولا همزمان موزد توجه بازیکنان ،اسپانسرهای اصلی و مهم باشگاه ، کادر مدیریتی و سران باشگاه و همچنین اغلب هواداران پرافتخارترین تیم آلمانی در سطح فوتبال جهان، قرار نگرفته است.  

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
Bavaria پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 03:08

پپ عالیه
فقط همینو میشه گفت
هدیه ای از جانب خدا

bayerni پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 12:30

به نظرم باید تا پایان فصل صبر کنن.
اگه قهرمان اروپا شدیم یا حتی فینالیست شدیم اونموقع باید فکر تمدید قرارداد باشن!

محمد پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 12:36

با دیگر مربی ها ها هم میشود قهرمان شد اما با دیگر نربیان نیز میتوان تیمی دست میافتنی و غیر قابل پیشبینی ساخت؟ سران بایرن پپ را به خاطر جام نیاورده اند که حالا به خاطر جام با او تمدید کنند .او را آورده اند تا دروازه های جدید فوتبال به رویشان باز کند .پپ اینجا بمان

mary پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 20:50

ایول پپ- کریسمس بایرنی ها و پپ هم مبارک

منتقد پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 21:55

اصنم ایول نداره
خانومه محترم شمایی که خوشحالین
خواهشا بزارین سی ال رو بگیریم بعد
هیجانو بزارین برا شب فینال
فقط ژابی
منم با دوستان موافقم به جز ابن خانوم تازه بدوران رسیده هیجان زده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد