وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کسب گواهینامه خلبانی، برنامه خصوصی یواخیم لو در سال 2015

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان برای سال نو میلادی برنامه‌های زیادی از جمله کسب گواهینامه خلبانی دارد.


یواخیم لو که ابتدای تابستان سال جاری توانست در پایان مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، آلمان را به مقام قهرمانی برساند، برای سال 2015 انجام یکسری کارها را مدنظر قرار داده است.

مربی 53 ساله جدا از آنکه می‌خواهد قدرتمندانه تیم کشورش را در مسابقات مقدماتی یورو 2016 هدایت کند، در زندگی شخصی نیز دنبال کسب گواهینامه خلبانی است.

وی در گفت‌وگویی اظهار داشت: کسب گواهینامه خلبانی چیزی است که دنبالش هستم و می‌خواهم هر چه زودتر آن را کسب کنم. تا به حالا چند ساعت پرواز آزمایشی با هواپیمای کوچکی در فرایبورگ انجام داده‌ام. اکنون در حال فراگیری یکسری امور تئوری در مورد خلبانی هستم.

یواخیم لو ادامه داد: از زمان بچگی شیفته پرواز بودم. پرواز به من حس آزادی می دهد. خیلی دوست دارم با هواپیما از زمین برخیزم و فرود بیایم.

به اعتقاد وی در سال 2015 که دیگر ترافیک کاری سال گذشته را به خاطر جام جهانی ندارد، او فرصت کافی برای پرداختن به این دلمشغولی را دارد.

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر مونیخی پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 09:36

ای والا
کار دستمون ندید آقای لوو
تو یورو بهتون نیاز داریم

بایرن کبیر ودیگرهیچ پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 10:59

درسته مربیان کشورمون از نظر سواد مربیگری زیر ده هستن ولی دیگه اغراق نکن.
یعنی دوچرخه سواری بلدنیستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زنده باد لو.یورو 2016 وجام جهانی 2018 روهم ازت میخوایم مردبزرگ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد