وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: گواردیولا در حمله به بازیکنش آزادی عمل می‌دهد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به اعتقاد مهاجم ملی‌پوش بایرن مونیخ آمار گل زده بالای باواریایی‌ها بیانگر آزادی عملی است که پپ گواردیولا به گلزنانش می‌دهد.


از روز دوشنبه بوندسلیگا به خواب زمستانی رفت. دور رفت فصل 2015-2014 بوندسلیگا با قهرمانی بایرن به پایان رسید و تیم‌ها وارد تعطیلات زمستانی شدند که برای دور برگشت خود را آماده کنند.

در این حال مونیخی‌ها با اقتدار تمام گلزنی کردند. بایرن توانست 41 مرتبه دروازه‌ حریفان را باز کرده و تنها 4 گل در 17 مسابقه دریافت کرد.

هیچ تیم دیگری در بوندسلیگای‌ آلمان به چنین رکورد گل زده و خورده‌ای نرسید. در مورد این که چرا شمار گل زده مونیخی‌ها تا این حد زیاد بوده، توماس مولر نظر جالبی داده است.

این ستاره 24 ساله در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد عنوان کرده آزادی عملی که پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی به مهاجمین تیم می‌دهد، باعث رسیدن به این آمار بود.

وی اظهار داشت: پپ با بازیکنان، دقیق و شفاف حرف می‌زند و منظورش را می‌گوید. تک تک بازیکنان را به دقت راهنمایی می‌کند که بازی را به بهترین شکل ممکن دربیاورد. در بخش هجومی به بازیکنان آزادی عمل زیادی می‌دهد. این نکته را بارها به ما گوشزد کرده است. او در دورانی که بازی می‌کرد، خود آمار گل زده کمی داشته است. از این جهت نقاط ضعف حریفان را برای‌مان می‌گوید تا در یک سوم زمین حریف،‌ کار راحت‌تر انجام دهیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
rezalow جمعه 5 دی 1393 ساعت 11:55

پپ= مربی بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد