وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر از دید آژانس های خبری اروپا دومین ورزشکار برتر سال اروپا شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر پس از درخشش در سال 2014 میلادی مورد تقدیر بسیاری از رسانه های معتبر جهان قرار گرفت.

به نقل از وبسایت spox، نویر در نظرسنجی آژانس های خبری اروپایی پس از لوییز همیلتون به عنوان دومین ورزشکار برتر اروپا در سال 2014 دست یافت. همیلتون در این فصل رقابت های فرمول یک توانست قهرمان را از آن خود کند و مانوئل نویر هم به همراه تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی 2014 برزیل شد. رتبه سوم این رای گیری هم به کریستیانو رونالدو رسید.

قابل ذکر است، این انتخابات که از اعتبار بالایی برخوردار است و از سال 1958 توسط لهستانی ها تاسیس شد، این جایزه را در سال های 2012 و 2013 به سباستین وتل آلمانی اختصاص داد.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدجواد جمعه 5 دی 1393 ساعت 21:19

امیر مونیخی جمعه 5 دی 1393 ساعت 21:48

و باز هم و باز هم و بازهم میگم :

مانوىل دوستت داریم
مانوىل دوستت داریم
مانوىل دوستت داریم
......... ............ ........

sirsir جمعه 5 دی 1393 ساعت 23:54

از دید تموم عقل سلیمها نویر بهترین بازیکن 2014 بوده.توپ طلا هم بخوره سر بلاتر و اصلا نمی خوایم چون ما نمیتونیم همکار فیفا باشیم.اصلا فیفا در مقابل بایرن و طرفدارانش عددی نیست.توپ طلا رو بدید به اون مانکن.ولی خدایش رونالدو هم خیلی خوش اخلاقه

ِمهدی شنبه 6 دی 1393 ساعت 00:10

ایول نویر حال می کنیم با این دروازه انصافا توپ طلا رو بهش بدن جای تعجب نیست.

German شنبه 6 دی 1393 ساعت 01:00

کاش فیفا و یوفا هم مثل آژانس های خبری اروپا منطقی باشند و حق نویر رو نخورند . واقعا کسی جز نویر سزاوار توپ طلا نیست .

German شنبه 6 دی 1393 ساعت 02:29

چند لحظه پیش به وبلاگ رئال نیوز رفتم و اظهار نظراتشون نظرم رو جلب کرد...... "چند بار حق رونالدو خورده شده ولی اگر امسال حق خوری نشه برای سومین با ر پی در پی توپ طلا به رونالدو میرسه" ....... این جملات دیسک کمرم رو شکست ....... یعنی این منطق رئالی ها منو کشته ...... شاید منظورشون از حق خوری اینه که انتظار داشتند فیفا دستکش های طلایی رو هم بده به رونالدو ....... رئیس لیگ اسپانیا هم گفته ""امسال رونالدو بهتر از مسی بود و توپ طلا باید به رونالدو برسد . البته مسی هم خوب است اما او فعلا در پشت سر رونالدو قرار دارد""......... یک جوری حرف زده که انگار نویر اصلا وجود نداره و برنده مسابفات جام جهانی هم نشده . واقعا برای فوتبال اسپانیا متاسفم که رئیس لیگشون یک همچین آدمیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد