وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین خبرها از زمان بازگشت 6 بازیکن مصدوم بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوید آلابا و هولگر باداشتوبر از سال جدید به تمرینات بایرن مونیخ بازخواهند گشت.

باداشتوبر، که طی سال های اخیر همواره با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است، در حال ریکاوری از آخرین آسیب دیدگی اش از ناحیه ران پا است که در ماه سپتامبر مقابل اشتوتگارت نصیبش شد. مدافع چپ اتریشی باواریایی ها هم در ماه نوامبر در جریان پیروزی بایرن مقابل رم در لیگ قهرمانان، از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شدید شد.

اکنون ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه، در صحبت با وبسایت رسمی بایرن مونیخ اعلام کرده این دو مدافع با آغاز دوباره بوندسلیگا در 30 ژانویه، می توانند دوباره به فوتبال بازگردند:

"هولگر باداشتوبر پیشرفت بسیار خوبی داشته و حدس می زنم بتواند در روزهای آغازین ژانویه تمریناتش را آغاز کند. داوید آلابا به چند روز بیشتر نیاز خواهد داشت، ولی او هم می تواند به موقع پا به توپ شود."

سامر همچنین اذعان کرد تام اشتارکه و فیلیپ لام (هر دو پاشنه پا)، در شرف پشت سرکردن دوران آسیب دیدگی شان هستند، ولی مصدومیت خاوی مارتینز و تیاگو آلکانتارا (هر دو زانو)، مدت بیشتری طول خواهد کشید:

"فکر می کنم شرایط اشتارکه هم مشابه آلابا و باداشتوبر باشد. انتظار می رود فیلیپ لام هم در اواسط یا اواخر فوریه به میادین بازگردد. در مورد مارتینز و تیاگو، نمی توانم تخمینی داشته باشم، ولی هر چقدر لازم باشد به آنها زمان خواهیم داد، چون تنها مساله ای که اهمیت دارد، بهبودی آنها است."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
M.H.P Super Bayern دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:20

خدا کنه همشون به نیمه نهایی و فینال امسال چمپیونز لیگ برسن
دوست دارم فینال برلین که قهرمان شدیم همشون تو لیست بازیکنان باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد