وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن برای حفظ گواردیولا دست به کار شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باواریایی ها قصد دارند از تعطیلی یک ماهه بوندسلیگا برای متقاعد کردن سرمربی اسپانیایی شان جهت تمدید قراردادش با بایرن مونیخ استفاده کنند.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ اخیراً در جمع خبرنگاران موضع خود را درباره عملکرد پپ گواردیولا، سرمربی تیم اعلام و تأکید کرده بود که در آینده تلاش خود را برای تمدید قرارداد گواردیولا برای چند سال دیگر انجام خواهد داد.

رومنیگه ظاهراً اکنون در حال عمل به وعده خود است چرا که نشریه بیلد آلمان اعلام کرد که مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ با سرمربی کاتالان باواریایی ها در خصوص تمدید قرارداد او که در پایان ماه ژوئن سال 2016 خاتمه می یابد، آغاز شده است.

رومنیگه چند هفته پیش در جمع خبرنگاران گفت که گواردیولا برای بایرن مونیخ یک نعمت است و هر کاری از دستش برآید انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که پپ تا زمانی که امکان دارد در آلیانتس آره نا می ماند.

گواردیولا از بدو ورودش به بایرن مونیخ در تابستان سال گذشته، کارنامه خوبی داشته است. قهرمانی در سوپرجام اروپا، جام باشگاه های جهان، بوندس لیگا و جام حذفی آلمان، افتخاراتی بود که او در اولین فصل حضورش در آلیانتس آره نا کسب کرد، ضمن اینکه مردان او اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به ولفسبورگ، صدرنشین بلامنازع جدول رده بندی بوندس لیگا و مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت ها هستند.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
MERSAD33 دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 11:05

ایول.......

بایرن کبیر ودیگرهیچ دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 13:28

من خودم پپ رو خیلی دوست دارم وبه نظرم بعدازهاینکس کبیر بهترین مربی جهانه(زمانی که هاینکس مربیگری میکرد).ولی به نظرمن رومینیگه باید صبر کنه تاقهرمان چمپیونز لیگ بشیم وبعد باپپ تمدیدکنه.من به قهرمانی امسال خیلی خوشبینم.مطمئن باشین بایرنی که بهترین مدیران وبازیکنان جهان رو داره بهترین مربی حال حاضرجهان یعنی پپ روهم نیاز داره.
زنده باد بایرن

mary چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 21:32

اخه من موندم تو کار اینا- دقیقا مثل ادمهایی هستین که تا طرف پول نداشته باشه, بهش احترام نمی ذارین
جایی که شرکت ادیداس و آئودی میخوان پپ بمونه, و سود آوری پپ رو دارن میبینن, و سران بایرن و فرستادن تا مخ پپ رو بزنن که پپ بمونه, شماها چی میگین؟
یعنی الان شما ها بیشتر از کسانی که در راس کار تو بایرن هستند و از نزدیک شاهد هستند, بهتر متوجه میشین
یعنی بایرن الان بهترین وضعیت رو داره- باز ابیاین و بگین که بایرن با امیر قلعه هم میتونه بوندس رو بگیره- اتفاقا طرفدارای ریال هم میگن که ریال با امیر قلعه هم میتونه لالیگا رو بگیره
فقط میتونم بگم که تجزیه و تحلیل تو بیشتر آدمها در حد صفر هست
دست خودمون هم نیستا, کلن بهمون همه چیز و آماده تحویل دادن و یاد نگرفتیم که خودمون چیزی رو با فکر و تحلیل خودمون حل کنیم
من هر وقت اومدم و از پپ یه پستی دیدم اینجا, کلن همین نظ رو دوستان تو همه ی پست های مربوط به پپ تکرار میکنن" مربیه خوبیه و باید اول سی ال بگیریم و بعد به فکر تمدید باشیم"
هه هه هه هه- فقط همین و میتونم بگم
نظراتتون مال نی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد