وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: پیروزی 7-1 آلمان برابر برزیل نتیجه‌ای است که هیچگاه تکرار نخواهد شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانته، مدافع برزیلی بایرن مونیخ در مرور خود از سال 2014 به rede bahia گفته است که پیروزی 7-1 آلمان برابر برزیل نتیجه‌ای است که هیچگاه تکرار نخواهد شد.

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، دانته می‌‌گوید: "یک بار و برای همیشه بود. همه چیز برای ما بد پیش رفت و برای آلمان خوب. شکست ما کاملا به خاطر از دست رفتن کنترل بازی بود و هیچگاه دیگر تکرار نمی‌‌شود."

این مدافع زیر نظر دونگا دیگر مدافع فیکس نیست و داوید لوئیز و میراندا جای وی را می‌‌گیرند. وی می‌‌گوید: "با سلسائو به چیز‌های زیادی رسیده ام. البته اگر دوباره دعوت شوم، خوشحال خواهم شد. من واقع گرا هستم و می‌‌دانم باید جای پای خود را محکم کنم. می‌‌دانم که برزیل در حال تغییر با بازیکنان جدید است و آنها باید آن را امتحان کنند."
وی در مورد بایرن مونیخ هم می‌‌گوید: "سال خوبی‌ بود. با بایرن همه جام‌ها به جز چمپیونزلیگ را گرفتیم. سالی‌ بود که رویا‌های را درک کردم و سالی‌ بود که به جام جهانی‌ رفتم." 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
فرید روبن دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:45

سلام دیشب شبکه dast آلمان داشت مستند آلمان تو جام جهانی 2014 رو نشون می داد چقدررررررررررررررررررررررررررررررر قشنگ بود مخصوصا لحظه گل گوتزه به آرژانتین . تکرارش جمعه ساعت 8:30 به وقت آلمانه

omid دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 16:43

سلام میتونی برام ضبط کنی ؟
بفرست ایمیلم

محمد دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 19:43

8:30 صبح یا شب

امیر مونیخی دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 21:38

میشه لطفا فرکانسش رو بدی ؟

باستین دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 21:51

با بازى کردن تو برزیل میتونه 10تایی بشه اخه دانته هم شد مدافع

Führer جمعه 12 دی 1393 ساعت 01:21

برزیلی رنگین پوست هفت تا خوردید هفت تای دیگه رو هم به خاطر اخلاق مداری آلمانیها و مراعات میزبانی نخوردید! بله درسته شاهکار یک بار خلق میشه! کشورتون دم از فوتبال میزنه همش و این هم نتیجه کشور فوتبالیتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد