وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: شواینی یک پدیده است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر مدیر ورزشی با تجربه باواریایی ها به تعریف و تمجید از باستین شواین اشتایگر پرداخت.

به نقل از وبسایت spox، سامر کاپیتان دوم بایرن مونیخ را ستود و در مورد وی گفت: "باستین برای من یک پدیده است. او سخت تمرین می کند و حضور او در زمین مرا تحت تاثیر قرار می دهد. من احترام زیادی برای او قائلم و او را تحسین می کنم. "

مدیر ورزشی مونیخی ها در ادامه سباستین روده را مورد تحسین قرار داد و این بازیکن پر تلاش را همچون ینس یرمینس و حسن صالحمیدزیچ دانست.

سامر در پایان از روبری به صحبت پرداخت و گفت: "آن ها بسیار حرفه ای هستند. من فقط می توانم به بازیکنان جوان توصیه کنم که بازی روبری و کارهای روزانه این دو ستاره را الگو قرار دهند. "
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
mojtaba سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 15:47

شواینی فراتر از یک پدیدست...نماد غرور و تعصبب باشگاه هستش...

مهدی سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 17:11

وقتی خبر بازگشتشو شنیدم حال کردم.این بازیکن به همه ی تیم های اسپانیایی می ارزه.

محمد-رئال سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 18:16

من به انوان یک رئالی شواینی را خیلی ذوست دارم کلا همه چیزش درسته به نظر من بهترین بازیکن سال آلمان باید بین شواینی و کروس و نویر باشه واقعا این دو کروس و شواینی فوقلاده هستن

issa سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 19:08

ممنون اقای ریال مادرید!والبته باید اقرار کرد که ریال تیم بسیارخوبیه!والبته من طرفدار مونیخ هستم ولی بدون قضاوت وجانب داری یک طرفه،سرسختترین حریف بایرن ریال هستش وبالعکس

باستین سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 19:33

شوانى یه نابغه ست یه بازیکن تموم نشدنى

فرانک سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 20:09

شواینی ازش هرچی بگم کم گفتم

آلمان 90 + 14 سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 21:21

رئیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد