وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: امیدورام نویر برنده توپ طلا شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن مهاجم هلندی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد مانوئل نویر دروازه بان این تیم توپ طلای جهان را به دست بیاورد.


به گزارش پایگاه اینترنتی گل، نویر سال گذشته عملکرد چشمگیری داشت و توانست با تیم ملی فوتبال آلمان جام جهانی را بالای سر برد و در فصل گذشته همچنین توانست با بایرن مونیخ دو جام قهرمانی را به دست بیاورد.
با وجود آنکه کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان در سال دو هزار و سیزده در حال حاضر بیشتر از مانوئل نویر و لیونل مسی بخت کسب توپ طلا را دارد، روبن بر این باور است که دروازه بان بایرن مونیخ سال گذشته به اندازه ای عملکرد مطلوب داشته که بتواند مرد سال فوتبال جهان بشود.
این مهاجم بیست و هشت ساله با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد: «من نمی دانم نویر چقدر بخت بردن توپ طلا را دارد.اما معتقدم که مانو لیاقت آن را دارد».
روبن همچنین در خصوص باستین شواین اشتایگر که نوامبر گذشته پس از یک مصدومیت درازمدت از ناحیه زانو به میدان بازگشت و توانست نخستین گل فصل خود را برابر ماینتس پیش از تعطیلات نیم فصل به ثمر رساند،‌ خاطر نشان کرد: «باستی یکی از کاپیتان های ماست و این خود گویای همه چیز است.او دوران سختی پشت سر گذاشت. من امیدوارم او بتواند ماه ژانویه هم گلزنی کند.ما به او احتیاج داریم». 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر مونیخی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 22:43

واقعا حق این ستا رو خوردن

افسانه ای به نام گردمولر یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 22:45

همیشه گویند و گفته اند و خواهند گفت : " تاریخ دنیا را فاتحان نویسند ، تاریخ جام جهانی را ژرمن ها " ...
زنده با مانشافت وپسر بی نظیر آلمان ها مانوئل نویر

سلام من مدیر رئال نیوز هستم http://avalreal.mihanblog.com/ من از شما ها عضر خواهی میکنم که یکی از کاربران من وحید یعنی به شما ها فحش داد به خصوص به مدیرتون از اون هم عضر خواهی میکنم من خودم 9 سال آلمان زندگی کردم و خودم هم طرفدار بایرن هستم ولی اول رئال بعد بایرن بازم از شما ها عضر خواهی میکنم و خواهشن تعصب وار نظر ندین امسال بازی بین رئال و بایرن خیای جذاب میشه و همینطور برای توپ طلا بین رونالدو و نویر من خودم هنوز رونالدو را برنده نمیدونم چون نویر فوقلاده بوده ولی سخت به عنوان دروازبان با رونالدو رقابت کرد البته باید اگر هم رونالدو برنده توپ طلا بشه نویر حقش دوم هست و تازه به خاطر بلاتر مسی دوم میشه و نویر سوم ولی امیدوارم بین نویر و رونالدو یکیشون اول بشه و بعدی دوم

heinz دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 03:55

این معلول مغزی چرا اینطوری نوشته؟ انگار یه پاکستانی انشا فارسی بنویسه.
جمع کنید عقب مونده ها دریا با دهن سگ کثیف نمیشه. بایرن و بایرنی هم بیدی نیستن که با وق وق کردن وحید پدر نامعلوم و امثالش بلرزن.
my middle finger for you and your team you dumass

reza دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 05:42

روبن جان زیاد امیدوار نباش...

همونجور که حق ریبری رو خوردن حق نویرم میخورن...

و توپ طلا رو در نهایت بی انصافی و خاک بر سری میدن به زرافه یا همون پنالدو...

MERSAD33 دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 11:25

واقعا امسال روبن باید به جای مسی در جمع این سه نفر حضور داشت........

دوست رویس دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 21:08

به نظر من فیفا باید انتخاب مرد سال رو فقط به حمید رضا صدر بده اینجوری هیچ حقی خورده نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد