وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هورشت هروبش: همه کشورها به آلمان حسادت می کنند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با جود قهرمانی آلمان در جام جهانی و قدرت برتر بایرن مونیخ، هورشت هروبش فکر می کند هرکسی نمی تواند مربیگری تیم ملی جوانان را بر عهده بگیرد.

به نقل از سایتGoal ، هورشت هروبش مربی جوانان آلمان معتقد است که هیچ کشوری نمی تواند مانند آلمان در پرورش بازیکن برای تیم ملی عمل کند.

تیم ملی آلمان به مربیگری یواخیم لو، بعد ازشکست به یادماندنی 7-1 میزبان بازی ها در نیمه نهایی، با افتخار بازی فینال را هم پیروز شد و قهرمان جام جهانی شد. بوندس لیگا هم در سال های اخیر به یکی از لیگ های قدرتمند اروپا تبدیل شده و بوروسیا دورتموند هم تحت مربیگری یورگن کلوپ، تحکم بایرن مونیخ را تحت الشعاع قرار داده است.

هروبش به همراهی تیم آلمان غربی، در جام جهانی 1982 به مقام دوم رسیدند و اخیرا هم مربیگری تیم ملی جوانان زیر 21  سال و زیر 20سال را برعهده دارد و هیچ شکی نیست که بهترین استعداد های قاره در اینجا کشف خواهند شد.

هروبش به Goal گفت: "رویکرد آلمان به جوانان در هیچ جای دنیا انجام شدنی نیست، هرگز. هیچ کشور دیگری به اندازه ما در این رابطه تلاش نمی کند. مهم نیست چه کسی در جهان با شما ملاقات می کند، همه به ما با حسادت نگاه میکنند. ما هم اکنون مراکزی برای جوانان 11 ساله داریم که کار آنها را با دقت پیگیری می کنیم. به علاوه از اوایل سال 2000، هر باشگاه حرفه ای باید مراکزی به منظور عملکرد جوانان داشته باشد. هر قدر که شما آموزش جوانان برای بازی کردن را لذت بخش تر کنید آنها بهتر پیشرفت خواهند کرد. این فقط یک حرف نیست که بهترین مربیان مجبورند با تیم جوانان کار کنند، یک حقیقت است."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرصا حیدریان سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 03:26

جانا سخن از دل ما می گویی. درود به همه طرفداران واقعی فوتبال آلمان.

باستین سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 13:28

بهترین کشور از هرنظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد