وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دلخوری دانته از توماس مولر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، حواشی دیدار تاریخی آلمان و برزیل در نیمه نهایی رقابتهای جام جهانی همچنان ادامه دارد و حالا این حواشی اردوی بایرن مونیخ را تحت تاثیر قرار داده است.

دانته مدافع برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ که در جریان شکست 7 بر یک نیم ملی برزیل مقابل آلمان در جام جهانی به میدان رفته بود از توماس مولر به دلیل شوخی کردن در مورد اتفاقات این مسابقه دلخور است.

پس از اتمام رقابتهای جام جهانی و بازگشت بازیکنان به تمرینات تیم های باشگاهی توماس مولر در مورد اتفاقات آن مسابقه با هم تیمی برزیلی خود به شوخی کردن پرداخته است که این مساله باعث ناراحتی دانته شده است.

دانته در مصاحبه با سایت globo می گوید: "بعد از قهرمانی آلمان در جام جهانی و بازگشت به تمرینات مولر مدام در مورد آن مسابقه با من صحبت می کند و جوک های متعددی در مورد آن درست می کند و من هم از او خواستم که این رفتارش را متوقف کند چرا که شوخی های او به هیچ عنوان برای من جالب نیست."

 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
M.S.G سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 23:46

بی جنبه خب این حرفارو باید بیای بگی؟؟خب باهات شوخی کرده توام شوخی کن اون مسائلو که پیش شبکه های خبری نمیگن

mohammad چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 00:34 http://bayern.blogsky.com

راست گفته. مولر نباید شوخی کنه

سعید بایرنی چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 08:55

حق با دانته هست

آلمان پادشاه فوتبال چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 09:29

یه جوری انتقام 2002 رو گرفتیم که آبرو براشون نموند تا اونا باشن کری نخونن

امیر مونیخی چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 10:35

منم جای دانته بودم بهم بر میخورد
خب واقعا بدجور تحقیر شدن
شکست هفت بر یک برای تیمی
مثل برزیل ک پنج بار قهرمان شده
خیلی افتضاح هس

توماس مولر چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 10:55

ای بابا دانته جونم باهات شوخی کردم بدل نگیر خب الله اکبر سر تمرینات واسه اینکه یادت بره هی تکه ای انداختم که بفهمی باهم رفیقیم ای دل غافل رسانه ایش کردی وای بر من هعهعهفهعهع بابا بخند تو که اینجوزی نبودی مرد گنده هعهعهعهع سر تمرین ببینمت دارم واست مو فرفری هعهعهعهعهع بایرن قهرمان وبس

sirsir چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 13:19

دانته راست میگه.اون رفتار المانی ها بعد از پایان بازی خیلی جوانمردانه بود.اصلا خوشحالی نکردن اونم تو بازی که به فینال جام جهانی بزرگترین تورنمنت فوتبال است خیلی سخت بود خودشون رو کنترل کردن.من تو خونه از خوشحالی سرمست شده بودم با این برد.امیدوارم امسال به رئال بخوریم و بترکونیم

kahn چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 14:31

اولا ما بعد بازی اصلا خوشحالی نکردیم البته بازیکنا ....من و داداشمکه از خوشحالی به سقف چسبیده بودیم خودم به شخصه جفت پا پریدم رو شکم داداش بزرگم وااااای چه حال داد.....

'bas' چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 21:00 http://bayern.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد