وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس :هیچ وقت در بایرن بازی نمی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس که این روزها شایعه جدا شدنش از دورتموند و رفتنش به باشگاه های انگلیسی ازهمیشه بیشتر شده است در مصاحبه کوتاه با دورتمند تی وی اعلام نمود در آلمان فقط برای دورتموند بازی خواهد نمود ودر صورت جدایی از این تیم هیچگاه به بایرن مونیخ نخواهد رفت.

متس هوملس در این باره بیان داشت : "من بارها این موضوع را گفتم. من به دورتموند علاقه زیادی دارم و در آلمان تنها برای این تیم به میدان خواهم رفت من هیچگاه به باشگاه بایرن مونیخ بازنخواهم گشت پروژه بازی در مونیخ دیگر برای من تمام شده است.بازی در انگلیس ؟! نمی شود این موضوع را انکار نمود که لیگ برتر لیگ جذابی نیست .بسیاری از بازیکنان دوست دارند در این لیگ بازی نمایند. در آینده همه چیز مشخص خواهد شد. باید ببینیم در پایان فصل چه چیزی پیش خواهد آمد."
خبر دیگر از دورتموند وبه نقل از نشریه معتبر کیکر حاکی از این می باشد که مدیران زنبورها به ایلکای گوندوگان که او نیز به مانند رویس قرارداد خود را تمدید ننموده است التیماتوم دادند که در صورت عدم تمدید قرارداد ممکن است در آینده به باشگاه دیگری واگذار شود.
متس هوملس و ایلکای گوندوگان هر دو از سوی باشگاه های لیگ برتری نظیر منچستر یونایتد و ارسنال وهمچنین لیورپول و منچستر سیتی سخت مورد توجه قرار دارند. 

 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
mohammad چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 00:31 http://bayern.blogsky.com

بایرن بزرگتر از اونه که امثال هوملس براش ناز کنن. میخوام که نیای مگه فرستادن دنبالت

سعید بایرنی چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 08:30

یجوری میگه نمیرم بایرن انگار هر روز دعوتنامه میفرستن واسش برو بابا توهم زدی کی تو رو خواست همیشه هم مصدومی

alireza0007 چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 08:39

ای به چپ همه طرفدارای بایرن

امیر مونیخی چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 10:32

نه والا بیا بایرن
امیدوارم واسه دورتموند
و تیم ملی خوب کارکنی
چون از نظر من دفاع خیلی
خوبی هستی

ali چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 11:39

بایرن با بی مهری هوملس رو کنار گذاشت از نظر من کیفیت هوملس از دانته ،بن عطیه و بواتنگ بالاتره... اگه مصدوم نشه بهترین مدافع میانی جهان بی شک متس هوملس هستش

استقلالی ام چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 12:22

لیاقت نداره

sirsir چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 13:22

گه گاهی سوتی میده.بن عطیه و بواتنگ خیلی خوبن.امیدوارم سال اینده دیگو گودین رو بیارن.البته بادشتوبر هم خیلی خوب بود

kahn چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 14:26

بببببببببببببه دددددددددددددرررررررررررررکککککککککککککک

MERSAD33 چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 15:48

چون بایرن هوملسو انداخته بیرون و به جاش برنو رو ترجیح داد این الان داره این حرفو میزنه...... خب حق هم داره

محمد چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 20:56

بکن بابا اگه بایرن تورو معروف نمیکرد کی تورو آدم حساب میکرد پسر جان در ضمن هر وقت بایرن کبیر بهت پیشنهاد داد اونوفت زر بزن

بایرنننن پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 10:42

به جهنم
چیزی ازارزش تیم ماکم نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد