وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عذرخواهی توماس مولر از دانته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم جوان و خوش اخلاق تیم فوتبال بایرن مونیخ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی به حواشی ایجاد شده پایان داد.

طی روزهای اخیر انتشار مصاحبه ای از دانته مبنی بر دلخوری اش از شوخی های توماس مولر بعد از شکست 7 بر یک برزیل مقابل آلمان بحث های زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده بود.

توماس مولر امروز با انتشار مطلبی به صورت تلویحی از مدافع برزیلی تیمش دلجویی کرد.

مولر در مطلب امروز خود که آنرا همراه با عکس خود به همراه دانته منتشر کرده بود در ابتدا آرزو کرده بود که در سال جدید میلادی بتواند در کنار دانته جوک های زیادی را خلق کنند و سپس انتخاب مانوئل نویر به عنوان بهترین دروازه بان سال 2015 از سوی فدراسیون تاریخ و آمار را به وی تبریک گفته بود.  

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
sirsir جمعه 19 دی 1393 ساعت 01:03

تنها بازیکن جهان که تموم نکاتش مثبت هست این مولره.واقعا توماس مولر یکی یه دونه س.گلهای که به انگلیس و ارژانتین زد تو جام جهانی 2010 زد تو یادم میمونه اگه بازی با اسپانیا محروم نبود 2010هم قهرمان میشدیم.درود بر بایرن که این گلهارو پرورش میده کروس اگه تو بایرن بازی بهش میدادن و نمیرفت رئال تارخ ساز میشد مثل رئس-لام-مولر و.....تو سه بازی اخر رئال خیلی افت کرده کروس چیزی که پیش بینیش راحت بود

Führer جمعه 19 دی 1393 ساعت 01:28

قیافه دانته رو ببینید.شبیه بازنده هاست!!! جماعت بازنده! هفت تا خوردن هفت تای دیگه رو هم به دلیل بزرگواری ستاره های آلمان نخوردن!!!

باستین جمعه 19 دی 1393 ساعت 09:25

واى ازدست مولر اخه دانته عددیه ازش معزت خواهى کنى

ssgermany جمعه 19 دی 1393 ساعت 11:51

مولر واقعا تکه فقط همین و بس

mkz جمعه 19 دی 1393 ساعت 14:21

اصن نمیشه دوسش نداش

lahm جمعه 19 دی 1393 ساعت 17:28

خواهشا این کامنت بالایی من رو کسی دیگه نه لایک نه دیسلایک نکنه 7-1 چه جالب!!!!!

sam شنبه 20 دی 1393 ساعت 06:58

mersi muller

Führer شنبه 20 دی 1393 ساعت 23:54

نمیدونم اینهایی که دیسلایک میکنن طرفدار کدوم تیم هستن!؟ اگه طرفدار برزیل هفت تایی هستین اینجا چیکار میکنین آخه! ناراحتید هفت تا خوردید؟ ناراحتی نداره چون میتونستید چهارده تا بخورید ولی سرورهای آلمانی تیم مطبوعتون! بزرگواری کردن و بیشتر نزدن..به جماعت برزیلی و بازنده اعلام میکنم که آلمان سرور نه فقط شما بلکه فوتبال جهانه.بیخودی دیسلایک نکنید چون چیزی رو واستون عوض نمیکنه جماعت بازنده!
درود بر آلمان و طرفدارهاش..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد