وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: اگر نویر توپ طلا را نبرد بسیار نا امید کننده خواهد بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی تیم ملی آلمان و ماتیاس سامر احساس می کنند که دروازه بان بایرن مونیخ بیشتر از مسی و رونالدو شایسته بردن توپ طلاست.

به نقل از سایت گل، یواخیم لو اذعان کرده است اگر نویر توپ طلا را نبرد بسیار دلسرد کننده خواهد بود. دروازه بان بایرن مونیخ برای دریافت معتبرترین جایزه فردی فوتبال، در یک رقابت بسیار سخت با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار گرفته است. یواخیم لو احساس می کند که به دلیل عملکرد فوق العاده نویر در سال 2014، او شایسته ترین بازیکن برای دریافت این جایزه است.

Bild گفته لو را نقل کرده است:" اگر هرکسی به غیر از نویر توپ طلا را ببرد بسیار نا امید کننده خواهد بود. نویر در چند سال گذشته ابعاد کاملا جدیدی به نقش دروازه بان داده است. او دروازه بانی منحصر به فرد است. نویر شخصیتی باورنکردنی دارد، هم داخل زمین هم خارج از آن. او خصوصیات فوق العاده اش را در جام جهانی به همه نشان داد"

اما مدیر ورزشی بایرن مونیخ، ماتیاس سامر احساس می کند که اگر نویر بعد از پیروزی های اخیرش توپ طلا را نبرد، بعید است که بعد از این هم بتواند آن را ببرد.

سامر گفت:" اگر نویر حالا بعد از بردن جام جهانی برنده توپ طلا نشود نمی دانم چه موقع آن را خواهد برد؟ سوال این است آیا دروازه بان عضوی از تیم هست یا نه؟ اگر هست پس یک بازیکن، شایسته بردن توپ طلاست و آن هم نویر است."
 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
German جمعه 19 دی 1393 ساعت 19:32

اصلا گرفتن توپ طلا توسط رونالدو واسه فیفا تأسف باره چون اولین معیاری که یک بازیکن باید داشته باشه اخلاق خوبه . چیزی که رونالدو از داشتن اون عاجزه . حالا نگاه کنید اگه نویر توپ طلا رو ببره رونالدو یا اون مکان رو ترک میکنه یا با خنده تمسخر آمیز شروع به دست زدن میکنه .

ریبرو جمعه 19 دی 1393 ساعت 19:42

اقا اصلا پنالدو توپ رو ببره به درک ما به این بی عدالتی ها عادت کردیم ما فقط سه گانه میخوام

MERSAD33 جمعه 19 دی 1393 ساعت 19:53

نه!!!! اصلا اگه توپ طلا رو نگیره واسه ما مهم نیست...... همین که دروازهبان بایرنه و سبکی جدید در دروازه بانی ایجاد کرده خودش یه دنیایه

ح.ر.واقف جمعه 19 دی 1393 ساعت 20:05

مگه پارسال حق به حقدار رسید که امسال برسه؟ همه دیدند که ریبری چقدر عالی کار کرد و با بایرن 5 جام معتبر رو برد ولی رونالدو که فقط خوب گل زده بود به این عنوان دست پیدا کرد. امسال هم درخشش نویر بر هیچکس پوشیده نبوده ولی متاسفانه ملاک انتخاب بهترین بازیکن تو چند سال گذشته سلیقه ای بوده و نه بر اساس درخشش بازیکنها در سال قبلش. انگار فقط باید اسمت مسی یا رونالدو باشه تا همه بهت رای بدند. حالا مهم نیست که مسی امسال زیاد درخشان نبوده و یا پارسال رونالدو هیچ افتخاری کسب نکرده. پارسال که رونالدو برنده شد همه ی کسانی که بهش رای دادند میگفتند که بردن جام مهم نیست فقط درخشش فردی مهمه. امسال که با رئال 4قهرمانی آورد میگن امسال 4 تا جام برده و از این حرفها. آخه ریبری و نویر هم جام بردند و هم عالی کار کردند , ولی همونطور که گفتم اسمشون مسی یا رونالدو نیست تا توپ طلا رو ببرند. آخه کسی نیست بگه رونالدو تو باخت 4 هیچ جلوی آلمان و در کل تو جام جهانی چیکار تونست واسه کشورش انجام بده؟ یا مسی تو فینال و نیمه نهایی چه درخشش قابل توجهی کرد و همچنین تو بارسا که هیچ جامی رو نبردند. مثل جام جهانی که بهترین بازیکن با نظر کارشناسان وبا اختلاف امتیاز کروس شد و بعدش روبن. ولی توپ طلا رو دادند به مسی.

امیر مونیخی جمعه 19 دی 1393 ساعت 22:10

نا امید کننده نیس
ولی جای تاسف داره واسه
فیفا و یوفا

M.S.G جمعه 19 دی 1393 ساعت 22:15

جالبش اینجاست خیلی ها میگن امسال رونالدو 4جام معتبرو برده پس شایسته س اما پارسال ریبری5جام رو برده بود بازم گفتن رونالدو خوبتر بازی کرده وپرتغالو برد جام جهانی یه تنه...(البته اگه میدونست قراره تو دور گروهی حذف شن و4تایی میشن عمرا همچین کاری میگرد) مسخره بازیه

M.S.G جمعه 19 دی 1393 ساعت 22:26

این متن رو بخونید فیفا کاری میکنه که همه جوایز رو آلمانی ها درو نکنن حالا ببینید:
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،
مانوئل نویر

سنگربان تیم آلمانی در رقابت‌های جام جهانی خوش درخشیدند و بسیاری بر این باور هستند که یکی از دلایل قهرمانی آلمان در مهمترین تورنمنت دنیا یعنی جام جهانی قصور مانوئل نویر در دروازه ژرمن‌ها بوده است.

هر چند خود او نیز به تازگی اعلام کرده است که مانند بعضی از فوتبالیست‌ها (رونالدو ..) تبلیغ لباس کند، ژست‌های خاصی بگیرد و پاسخش را به هواداران با عملکردش در زمین خواهد داد.

همچنین سایت فیفا در ادامه به معرفی 3 نامزد نهایی توپ طلای زنان پرداخته است.

ناوین کسلر از آلمان، مارتا از برزیل و آبی والمبک از آمریکا نیز کاندیدهای دریافت توپ طلا زنان هستند.

کاندیدهای بهترین مربی سال مردان نیز به شرح زیر است:

کارلو آنجلوتی (ایتالیایی – رئال مادرید)
یوآخیم لو(آلمانی – تیم ملی آلمان)
دیگوسیموئنه (آرژانتینی – اتلتیکو مادرید)

همچنین کاندیدهای مربیان زن به شرح زیر است:

رالف کلرمن (آلمانی – ولفسبورگ)
ماریت مین نرت (آلمانی – تیم ملی زیر 20 و 19 سال آلمان)
نوریا ساساکی (ژاپنی – تیم ملی ژاپن)
منبع:باشگاه خبرنکاران

issa جمعه 19 دی 1393 ساعت 22:39

نویر دروازه بان بزرگیه،ولی اگه توپ طلا رو نبره خب مهم نیس،اگرفقط لیگ قهرمانان رو با کمک نویر بتونیم ببریم،به نظر من یه توپوزی محکم به کسایی زده میشه که به تویر والمان رای ندادن!

هاینریش هیملر(اریایی) شنبه 20 دی 1393 ساعت 13:08

افرین به طرفدارای با شخصیت مانشافت و بایرن.واقعا این جور چیزا برا مامهم نیست.ما به جای جایزه ی شخصی افتخار می خوایم.امیدوارم امسال ما قهرمان بشیم 2016 فرانسه ماشافت قهرمان بشه . 18 روسیه توسط مانشافت و نویر فتح بشه و 5 ستاره بشیم.رونالدو هم به این جوایز سرگرم بشه.ولی حیف که فیفا به هر کی که مسی و رونالدو باشه جایزه میده.من دوست دارم نویر توپ بگیر ولی به احتمال زیاد پنالدو میگیره.این بی عدالتی ها برا ما عادی شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد