وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: جدایی شقیری برای ما سخت بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر می گوید دلیل اینکه ژردان شقیری از بایرن مونیخ جدا شد برای او قابل فهم نیست.

به نقل از فوتبال ایتالیا، ژردان شکیری روز جمعه توانست مراحل نهایی انتقالش به اینتر را پشت سر بگذارد و قراردادی 4.5 ساله با این تیم به امضا برساند. اینتر برای این انتقال حدود 18 میلیون یورو هزینه کرد.

سامر درباره جدایی شقیری گفت: "ژردان بازیکن خیلی خوبی بود، در واقع او خواهان این بود که بیشتر به عنوان بازیکن اصلی بازی کند. ما از توانایی ها و قابلیت های او مطلع بودیم، و تصمیم گیری دباره وضعیت آینده او برای ما بسیار دشوار بود. به همین دلیل جدایی او برای ما نامفهموم و در عین حال قابل احترام است. "
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
German شنبه 20 دی 1393 ساعت 02:32

بازیکن خوبی بود . اما تا حدودی خودخواهانه بازی میکرد . شقیری نتونست خودش رو در بایرن نشون بده . درسته که بهش کم بازی میرسید اما روده هم یک همچین وضعیتی در بایرن داشت ولی روده خیلی زود شایستگی خودش رو به اثبات رسوند . به هر حال امیدوارم یک بازیکن خوب روجایگزینش کنیم

باستین شنبه 20 دی 1393 ساعت 12:56

براى ما که سخت نبود ازدستش راحت شدیم

sirsir شنبه 20 دی 1393 ساعت 15:12

18تا؟خداروشکر من میگفتم باید پول هم بدیم تا از شرش خلاض شیم.بنده خدا از جون مایه میگذاشت ولی در حد بایرن نبود اصلا.رحیم استرلینگ یا روس دیگه یکیشون حتما میاد بایرن

Beckenbauer شنبه 20 دی 1393 ساعت 15:32

من نمیدونم پودولسکی چرا رفت اینتر این همه تیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد