وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خرید واران؟؟ البته که چنین چیزی نیست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ شایعات اخیر در مورد علاقه ی وی به جذب مدافع رئال را رد کرد.

روزنامه ی مارکای اسپانیا در مقاله ای از علاقه ی پپ گواردیولا به جذب یک مدافع خبر داده بود.

اما سرمربی اسپانیایی باواریایی ها که در اردوی قطر به سر می برد در کنفرانسی مطبوعاتی این قضیه را تکذیب کرد:"البته که این حرف روزنامه ی مارکا اشتباست.آن ها حتی نوشته بودند که مدیر ورزشی باشگاه سویا قرار است که جایگزین سامر شود."

گواردیولا در ادامه در مورد شایعات اخیر روزنامه های کاتالان مبنی بر بازگشت وی به همراه لاپورتا به بارسا افزود:"من هنوز با بایرن قرار داد دارم.در حال حاضر 18 ماه دیگر از مدت قرارداد من باقی مانده است."

سرمربی سابق بارسلونا همچنین در مورد حضور مانوئل نویر در نامزدهای دریافت جایزه ی برترین بازیکن سال هم افزود:"امیدوارم که نویر برنده ی توپ طلا شود.از دید من او برترین گلر دنیاست.
"

پپ در پایان هم به دفاع از مهاجم جدید خود،لواندوفسکی پرداخت:"من به او گفتم که سال اول حضور در یک تیم جدید به هیچ وجه آسان نخواهد بود.اما نکته ی مهم این است که او می تواند برای خود موقعیت سازی کند و به خوبی با تیم هماهنگ شده است.من از کار کردن با لوا بسیار راضی هستم." 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد