وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: نویر شانس برنده شدن دارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که مانوئل نویر سنگربان بایرن مونیخ رقابت سختی با کریس رونالدو برای دریافت توپ طلا دارد.

 جایزه مشترک توپ طلا فیفا و فرانس فوتبال فردا شب در مراسمی در زوریخ به فرد برنده اهدا خواهد شد و نویر با لیونل مسی و رونالدو برای دریافت این جایزه در کورس رقابت قرار دارد. البته مهاجم پرتغالی رئال مادرید که سال گذشته هم این جایزه را کسب کرد، همچنان از شانس بیشتری نسبت به دو کاندید دیگر برخوردار است.

ماتئوس که با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1990 قهرمان شد، معتقد است که نویر با قهرمانی آلمان در برزیل شانس زیادی برای دریافت این جایزه دراختیار گرفته ولی رونالدو را بازیکن منحصربه فردی دانسته است. ماتئوس به بیلد گفت:" نویر شانس خوبی برای برنده شدن دارد و سبک جدید و مدرنی از دروازه بانی را طی سالهای اخیر جا انداخته است. این دوئلی بین او و رونالدو خواهد بود. پیروزی در جام جهانی امتیاز خوبی برای نویر محسوب می شود ولی رونالدو هم قهرمان چمپیونزلیگ شده و آمار گلزنی فوق العاده داشته است. نمایش او منحصر به فرد است."

از نظر ماتئوس، مسی شانسی برای پیروزی در مراسم فردا نخواهد داشت و حتی همین که او به فهرست سه نامزد اصلی هم راه یافته را خوش شانسی او می داند" با همه احترامی که برای مسی قائل هستم، او در سال 2014 خوب نبود. به نظرم بازیکنان دیگر از جمله آرین روبن و یکی دو بازیکن دیگر تیم ملی آلمان از او بهتر بودند"   

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبرماتئوس یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 23:33 http://ABUALISINA

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
آفرین لوتار جون
بسیار موشکافانه نظر دادی.

Führer دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 01:32

درود لوتار ماتئوس بزرگ,کاپیتان دوست داشتنی و خوش چهره و خوش استایل.بازیها و چهره اش همیشه در یادها و ذهنهاست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد