وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: جایزه‌ام در اصل به مربیان آلمان تعلق دارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لو ضمن تشکر از همه همکارانش، کسب عنوان بهترین مربی جهان را به خامه روی کیک تشبیه کرد.


شب گذشته حین مراسم بهترین‌های جهان در شهر زوریخ، یواخیم لو 53 ساله به عنوان بهترین مربی جهان در سال 2014 انتخاب شد. وی به خاطر آنکه توانست در جام جهانی برزیل تیم کشورش را به مقام نخست برساند، در رقابت با کارلو آنچلوتی و دیگو سیمئونه، پیشی گرفت و صاحب این عنوان شد.

لو که جایزه خود را از اوتمار هیتسفلد دریافت کرد، اظهار داشت: کسب این عنوان مثل خامه روی کیک است. مگر می‌شود مربی برتر جهان شد اما بدون آنکه تیمی بزرگ در اختیار نداشته باشید؟ تیمی که بنیان اصلی همه این افتخار است. برای من این عنوان به منزله یک هدیه عظیم است که می‌توانم در کنار بازیکنانم کار کنم.

مربی خوشفکر ژرمن‌ها همچنین در صحبت‌هایش از همه همکاران خود در آلمان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: این جایزه فقط به من اختصاص ندارد. بلکه در حقیقت نماینده گروه همکارانم در آلمان هستم که جا دارد همین جا از همه آنها تشکر کنم که همه روزه به خوبی کار می‌کنند و در اصل آنها هستند که مربی سال به شمار می‌روند. چون بدون بازیکنان خوب آماده‌شده‌ای که تحویل تیم ملی می‌دهند، هیچ افتخاری به دست نمی‌آید.

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
DaPhNe چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 12:36

سروری برا خودت آقای یوآخیم لو
این تواضع و انسانیتتو میرسونه ....
خیلی باحاله که ادم جامو یا جوایزو در دست قهرمان های زندگیش ببینه .... من فوتبالمو با این اقا و البته کاسی شروع کردم ....
امیدوارم همیشه پیروز باشن ایشون
اگه کسی غیرش مربی برتر میشد فیفا الفاتحه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد