وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر آماده برای نیم فصل دوم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شوان اشتایگر پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت خود به آمادگی کامل بدنی رسیده و منتظر شروع نیم فصل دوم بوندسلیگا است.

به گزارش Soccerway، کاپیتان تیم ملی آلمان در فصل جاری از ناحیه مچ پا و زانو دچار آسیب دیدگی جدی شد و تنها توانست در شش دیدار بوندس لیگا برای بایرن به میدان برود.

شوان اشتایگر 30 ساله پیش از آغاز تعطیلات زمستانی به میادین بازگشت و اکنون اطمینان دارد که با شرایط خوب بدنی خود می‌تواند نقشی بزرگ را برای تیم ایفا کند.

وی اظهار داشت: ”خوشحالم که آسیب دیدگی‌های زانو و مچ پا را پشت سر گذاشته‌ام. احساس خوبی دارم و منتظر ادامه فصل هستم. فکر می‌کنم بازگشت به موقعی داشتم و بازی پیش از تعطیلات نیم فصل خوش حال کننده بود.“

شوانی برای بازی‌های بزرگ لحظه شماری می‌کند: ”امیدوارم دیدارهای بزرگی پیش رو داشته باشیم. جزئیات کوچک نقشی تعیین کننده دارند، به خصوص در لیگ قهرمانان.“

بایرن صدرنشین در روز 30ام ژانویه نیم فصل دوم را با بازی مقابل ولفسبورگ آغاز می‌کند.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mojtaba سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 17:29

ما هم منتظریم تو رو به صورت ثابت هم تو بایرن هم به عنوان کاپتان تو تیم ملی ببینیم...

باستین سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 19:20

بهترین بازیکن بایرن تو این سالها تموم نشدنیه این با غیرت

دوست رویس سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 20:38

بهترین کاپیتان تاریخ آلمان هست خیلی بازیکن شجاعیه دوسش دارم یه خاطر بد ازش دارم تو 2010 از 34 متری یه گلی به دورتموند زد دهنم سرویس شد

DaPhNe چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 12:33

یه سوال دهن چجوری سرویس میشه ؟؟؟؟ خخخ
خودم جواب بهش میدم خیلی اسونه به دهن رونالدو وقتی در افق محو شد مقابل المان کبیررر
و دهن مسی وقتی بالا آورد وسط زمین بازهم در مقابل المان کبیر میگن دهن سرویس شده
اصن نمیدونم چرا هروقت دهن کسی سرویس میشه پای آلمان کبیرررررر وسطه

و البته در راسته کاپیتان ها فیلیپ و باستین در یک سطح قرار دارن

به گونه ی خون آلودی که بوسه بر جام زد فکر میکنم... میبینم بی نهایت این تک شیر بایرن مونیخو دوس دارم ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد