وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: توپ طلا را فراموش کنید، لام بهترین بازیکن دهه اخیر است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو می‌‌گوید که فیلیپ لام بیش از آنچه در مراسم توپ طلا دیده شد، لایق تشویق بوده است.

به نقل از بخش بین الملل سایت گل، سرمربی تیم ملی‌ آلمان می‌‌گوید: "به جز توپ طلا باید بازیکن برتر یک دهه اخیر انتخاب شود و باید فیلیپ لام را هم برای انتخاب این جایزه در نظر بگیرند.

"عملکرد او در سه‌ جام جهانی‌ فوق العاده بوده است، جایی‌ که آلمان دو بار تا نیمه نهایی‌ رفت و سپس قهرمان دنیا شد. برای من لام بهترین بازیکن یک دهه اخیر است."

لوو به ترتیب به نویر، لام و باستین شوان اشتایگر رای داد و حالا می‌‌گوید: "از دید من، مشخص است که به خاطر انتخاب نشدن نویر، کمی‌ ناراحت شدم. او یک متد جدید از دروازه بانی‌ در جام جهانی‌ ارائه کرد. هیچگاه این اتفاق نیفتاده بود. یک عملکرد خاص بود.

"مشخص است که نویر بهترین دروازه بان دنیا است. در سویی دیگر، باید اذعان کنم که رونالدو و مسی هم دو بازیکن فوق العاده هستند که فصلی 50 تا 60 گل به ثمر می رسانند. در واقع هر سه‌ این بازیکنان لایق توپ طلا بودند." 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 18:03

من با اینکه احترام زیادى براى لام قائلم ولى به نظر من بهترین بازیکن یک دهه اخیر کسى نیست جز شوانى که با مصدومیت در جام جهانى براى المان بازى میکرد نماد غیرت وتعصب

هاینریش هیملر(اریایی) چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:50

اسم ما مانشافت ما یک یا چند نفر نیستیم.ما یک تیم هستیم که همه عالین.مانشافت یعنی عشق ماشافت یعنی اسطوره مانشافت یعنی اتحاد مانشافت یعنی مردانگی معرفت انسجام و......دم همه ی مانشافتی ها گرم.همشون با اخلاق و با معرفتن.عاشق همه ی مانشافتی ها هستم ولی یه نمه بگی نگی مولر و یوگی از همه بیشتر دوست دارم(گفتم یه کوچولو بیشتر از بقیه)همشون عالین.فدایی دارن

هاینریش هیملر(اریایی) چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:53

لام یکی از ارکان مهم قهرمانی های پرتعداد بایرن در فصول اخیر است. او که در نیم فصل اول بوندسلیگا با مصدومیت شدیدی روبرو شد، امیدوار است در نیم فصل دوم بازهم بتواند بازی های خوبش برای بایرن را تکرار کند.
لام به نشریه اکیپ گفت:" من تا سال 2018 با بایرن قرارداد دارم و در آن زمان، 34 ساله خواهم بود. فکر می کنم بهترین زمان برای خداحافظی از فوتبال همان موقع باشد. من از آن دسته بازیکنان نیستم که در انتهای دوران فوتبالم به قطر یا آمریکا بروم. می خواهم در اوج و در بایرن از فوتبال خداحافظی کنم."
لام در مورد رقبای بایرن در لیگ قهرمانان گفت:" دوست دارم یک بار دیگر با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شوم. در این راه، جدی ترین رقبای بایرن، رئال، چلسی و بارسلونا هستند. در مورد پی اس جی از الان نمی توانم نظری بدهم. باید بازی آنها مقابل چلسی را ببینم و بعد نظرم را خواهم گفت."(این است مردانگی و انسانیت.بدون هیچ ریایی واقعا افرین.

Matthaus پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 15:05

نیما پسرم .... بیا بخورش . جای دیگه این حرفو نزنی بقیه ممکنه فکرای بدی در موردت بکنن .... راستی امشب برنامه ت چیه؟!

نازی پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 18:18

نگو lahm بگو love

دوست رویس پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:24

عاشق لو ام اما اینجا خیلی خالی بسته بد جور شاید هم راست چون مربیان بیشتر تو تیم خودشون اینجور بازیکنا رو دوست دارن اما به نظر من زیدان بهترین بازیکن جهان در تاریخ هست اگه ماتراتزی رو هم نمیزد با فرانسه هم قهرمان میشد هم مثل مسی چهار توپه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد