وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: در بایرن خوشحال نبودم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم چند منظوره به دلیل نقش پائینش در بایرن ناچار به ترک باشگاه بود و حالا حاضر است در هرجایی که روبرتو مانچینی لازم می داند بازی کند.

به نقل از سایت گل، بازیکن تازه وارد اینتر میلان، ژردان شقیری اظهار داشته است که در بایرن به دلیل نداشتن بازی های مداوم غمگین بوده است، اما بوندسلیگا از او بازیکن بهتری ساخته است. بازیکن تیم ملی سوئیس، سال 2012 از بازل به بایرن پیوست و در نخستین فصل حضورش در آلیانس آرنا موثر بود اما در این فصل پپ گواردیولا او را بازیکنی مازاد تلقی کرد.

شقیری در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:" در بایرن غمگین بودم. احتیاج دارم بازی کنم چون تنها راهی است که می توانم نشان دهم چه ارزش هایی دارم. چیزهای زیادی در بایرن یاد گرفتم و امکان بازی با بازیکنان بزرگی را داشتم. سعی میکنم از تجربیات کسب شده در بایرن برای کسب پیروزی در اینتر استفاده کنم."

شقیری سپس عنوان کرد که دوست ندارد با بازیکنان دیگر مقایسه شود. او گفت:" فکر می کنم همه بازیکنان متفاوت هستند و من یک تماشاگر نیستم تا خودم را با دیگران مقایسه کنم. هر کسی مشخصات خودش را دارد. در بایرن نشان دادم که می توانم در مکان های مختلف بازی کنم اما این تصمیم بر عهده مانچینی است که من کجا بازی کنم. بسیار احساس آرامش می کنم اگر بتوانم در این طرف و آن طرف خط حمله پرسه بزنم چون می توانم هم شوت بزنم هم پاس دهم. اما واضح است که هرچه مربی از من بخواهد انجام می دهم."
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 26 دی 1393 ساعت 02:51

باز دوباره در طویله این رئالیا باز شد ریختن اینور و اونور دارن هرچی پیدا میکنن نوشخوار میکنن ، دوستان با شعور بایرنی لطفا جواب این انسان نماها رو ندین که کسر شان ما بایرنی ها است بخواییم با کسایی مثل اینا بحث کینم.

نظرات این افسار گسیخته ها سعی میشه در اسرع وقت حذف بشه لطفا جواب ندین .

سعید بایرنی جمعه 26 دی 1393 ساعت 14:57

موفق باشی پسر

sirsir جمعه 26 دی 1393 ساعت 15:55

بایرن هم با تو خوشحال نبود خداروشکر که رفتی .خیلی توپ خراب کن بودی

DaPhNe جمعه 26 دی 1393 ساعت 16:18

توقع داشتی دقیقا کیو بشونن تا تورو بیارن تو فیکس شی ؟؟؟؟
از سرتم زیاد بود تیم ما .... حالا که رفتی حداقل چفت کن اینقد پش سر بایرن حرف نزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد