وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ترک رئال و انتخاب بایرن تصمیمی حرفه ای بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ ضمن دفاع از تصمیم خود مبنی بر پیوستنش به این تیم، اعلام کرد که هنوز هم از ترک رئال مادرید هیچ گونه پشیمانی ندارد.

ژابی آلونسو هافبک کهنه کا رو با تجربه ی باواریایی ها در آخرین روزهای نقل و انتقالات فصل قبل در افدامی ناگهانی رئال و اسپانیا را به مقصد آلمان و بایرن ترک نمود؛تصمیمی که این هافبک 33 ساله بار دیگر از آن دفاع کرد:"یکی از عمده ترین دلایل جدایی از رئال،کسب تجربه ای جدید و آشنایی با لیگ بوندس لیگا و تیمی بزرگ همچون بایرن بود.در حال حاضر می توانم بگویم که انتخاب بایرن یک انتخاب حرفه ای و کاملا به جا بود.جور شدن با جو بایرن و مونیخ،هیچ گاه به مشکلی بزرگ برای من تبدیل نشد.وقتی 10 سال پیش من به لیورپول پیوستم،خیلی زود توانستم خودم را با حال و هوای آن جا وفق دهم.در مونیخ هم همین اتفاق افتاد.بایرن باشگاهی بسیار حرفه ایست که در عین حال جوی آرام دارد."

هافبک سابق لیورپول سپس به تمجید از زوج خط میانی اش باسیتن شواین اشتایگر پرداخت:"باستین یک مرد بزرگ و بسیار مهربان است.ما در چند بازی در کنار یکدیگر قرار گرفتیم و من احترام بسیار زیادی برای وی قائل هستم.وی مدت زیادیست که در بایر توپ می زند و به افتخارت فراوانی هم  رسیده است.باستین یکی از ارکان بایرن در این فصل و فصول قبل به حساب می آید." 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه ای به نام گردمولر پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 15:44

خب معلومه باستین بی نظیره.باستین ولفگانگ اوورات 2 برای مانشافته.همون کارهایی که اوورات برای مانشافت درجام های جهانی 1970 و1974 به عنوان رهبر خط میانی کرد شواین اشتایگر هم در جام جهانی2014 انجام داد.زنده باد اسطوره های بایرن ومانشافت

German پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 17:05

واقعا شواینی با آلونسو زوج بسیار خوبی رو در دفاع تشکیل دادند .
اگه هم مصدومامون برگردن میتونیم شکست سختی رو به رئال تحمیل کنیم

باستین پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 18:43

قصدم توهین به بازیکن هاى بایرن نیست همشون رو دوست دارم ولى شوانى یه طرف کل بایرن یه طرف شوانى رو نمیدونم یه جوراى دوس دارم تاحرف فوتبال رو میزنن فکره شوانى مى افتم نماد غیرت وتعصب

فرانک پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 19:30

کروس بهتر است یا ژابی؟ مقایسه آماری

پس از انتقال کروس از بایرن به رئال و متعاقب آن ژابی آلونسو از رئال به بایرن، بحث بر سر اینکه کدام بازیکن در تیم جدید خود موفق تر بوده اند یک مقایسه آماری بین تونی کروس و ژابی آلونسو نشان می دهد که در پایان نیم فصل اول لالیگا و بوندس لیگا، ژابی آلونسو پاس های بیشتری به نسبت کروس داده اما درصد اطمینان به تونی کروس بالاتر از ژابی است.

ژابی در بایرن و در 15 مسابقه ای که حضور داشته، 1472 پاس به هم تیمی های خود داده که 89.9 درصد آنها صحیح بوده است. ژابی بطور متوسط در هر مسابقه، 109 پاس داده است. کروس اما در هر بازی بطور متوسط 70 پاس به هم تیمی های خود داده است. این ستاره آلمانی، 1260 پاس ارسال کرده که 1167 تای آنها صحیح بوده و 93 پاس اشتباه نیز داده است. به عبارتی، متوسط پاس های صحیح کروس، 92 درصد بوده (3 درصد بهتر از ژابی) که از این لحاظ بصورت مشترک با بوسکتس، در صدر پاسورهای لالیگا قرار دارد. البته تعداد پاس های بوسکتس کمی بیشتر از تونی کروس است(1336 پاس) اما از لحاظ دقت، دو بازیکن شرایطی برابر دارند.
همچنان ادامه دارد.

mia san mia جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 21:15

وقتی کروس رو توی پیراهن رئال میبینم دلم هزار تکه میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد